Είναι οι λογιστές ένα κοινό που θέλετε να προσεγγίσετε αποτελεσματικά; Το marketing της εταιρείας σας έχει κατορθώσει να προσελκύσει το κοινό των λογιστών ή ακόμα αναζητά τρόπους και μέσα ώστε να διοχετεύσει τα μηνύματά σας στο συγκεκριμένο κοινό;
Μήπως, μέχρι σήμερα, δεν έχετε σκεφτεί τη δυναμική που έχει το κοινό των λογιστών για την προώθηση των προϊόντων σας ή των υπηρεσιών σας σε επιχειρήσεις;
Το κοινό των λογιστών είναι ένα σημαντικό κανάλι προσέγγισης επιχειρήσεων αν δραστηριοποιείστε στην παροχή υπηρεσίων ή στην πώληση προϊόντων, που αφορούν το επιχειρείν και τους εργαζόμενους.
Η στόχευση στο κοινό των λογιστών προαπαιτεί μια λεπτομερή κατανόηση των μοναδικών προκλήσεων και των στόχων τους. Το επάγγελμα του λογιστή είναι ένα από τα πιο απαιτητικά επαγγέλματα με τεράστιο ανταγωνισμό. Ένα λογιστικό γραφείο στοχεύει στην ακρίβεια των στοιχείων, τη συμμόρφωση επιχειρήσεων με τους κανονισμούς και την αποτελεσματικότητα, καθιστώντας το ιδιαίτερα δεκτικό σε εργαλεία και υπηρεσίες, που ενισχύουν την παραγωγικότητα.
Εστιάζοντας σε καινοτόμες λύσεις που εξορθολογίζουν τις εργασίες τους—όπως η αυτοματοποιημένες αναφορές και το reporting—μπορείτε να έχετε βαθιά απήχηση στην επιδίωξή τους για ακρίβεια και εξοικονόμηση χρόνου.
Επιπλέον, οι λογιστές γίνονται ολοένα και περισσότερο στρατηγικοί σύμβουλοι επιχειρήσεων και όχι απλώς καταχωρητές παραστατικών. Αναζητούν πόρους και τρόπους που τους δίνουν τη δυνατότητα να παρέχουν υπηρεσίες προστιθέμενης αξίας στους πελάτες τους, ώστε να ξεχωρίζουν από τον αμείλικτο ανταγωνισμό τους.
Εργαλεία και υπηρεσίες που βελτιώνουν την απόδοση των πελατών τους μπορούν να καταστήσουν την επωνυμία σας ισχυρή στο εξελισσόμενο τοπίο του επιχειρείν. Οι σύγχρονοι λογιστές, χάρη στην αναλυτική και γρήγορη σκέψη, την ευκολία τους να συσχετίζουν αριθμούς και να βρίσκουν λύσεις έχουν εξελιχθεί από απλοί λογιστές σε οικονομικούς συμβούλους επιχειρήσεων.
Αποδεικτικό αυτού είναι οι υπηρεσίες CFO (Chief Financial Officer), οι οποίες τον τελευταίο χρόνο εντάσσονται όλο και συχνότερα στη φαρέτρα των υπηρεσίων τους στοχεύοντας εκείνες τις επιχειρήσεις, που δεν διαθέτουν εσωτερικό τμήμα οικονομικής διεύθυνσης.
Επίσης, με την εφαρμογή του μέτρου Ψηφιακή Κάρτα Εργασίας οι λογιστές καταλαμβάνουν ένα ακόμα κρίσιμο πόστο των επιχειρήσεων, που δεν είναι άλλο από τη διαχείριση της μισθοδοσίας και των εργαζομένων.
Στις μικρές και μικρομεσαίες επιχειρήσεις οι λογιστές έχουν άμεση και καθημερινή επικοινωνία με τους ιδιοκτήτες των συγκεκριμένων εταιρειών. Στο πλαίσιο των συμβουλευτικών υπηρεσιών που παρέχουν προς τις επιχειρήσεις επηρεάζουν τους ιδιοκτήτες στην υιοθέτηση και την προμήθεια υπηρεσιών και προϊόντων.
Ένας ενημερωμένος λογιστής είναι πάντα o άνθρωπος - κλειδί για κάθε επιχείρηση και αυτό μπορείτε να το αναγνωρίσετε αν σκεφτείτε σε πόσα κρίσιμα ζητήματα βρίσκει σφάλματα και λύσεις, ο λογιστής της δικής σας εταιρείας.
Η στόχευση του κοινού των λογιστών αποτελεί μια στρατηγική κίνηση για πολλές επιχειρήσεις, ιδιαίτερα εκείνες που προσφέρουν προϊόντα ή υπηρεσίες που σχετίζονται με την λογιστική, τα οικονομικά ή τη διαχείριση και οργάνωση επιχειρήσεων. Οι προμήθειες μίας μέσης επιχείρησης έμμεσα ή και άμεσα περνούν από την έγκριση και του λογιστή.
Θα λέγαμε λοιπόν, ότι ο λογιστής είναι ένας gatekeeper που έχει κρίσιμο ρόλο στις αποφάσεις των εταιρειών και οργανισμών. Η κατηγορία αυτή των επαγγελματιών με τις εξειδικευμένες γνώσεις τους, αποτελεί έναν πολύτιμο στόχο και σύμμαχο για τις επωνυμίες.
Η ενασχόληση με το κοινό των λογιστών σημαίνει ότι χρειάζεται να προχωρήσουμε πέρα από το παραδοσιακό μάρκετινγκ. Όπως ίσως να γίνεται κατανοητό, πρόκειται για την προώθηση σε μία δυναμική κοινότητα με τεράτιες δυνατότητες, η οποία μπορεί να μοιράζεται πληροφορίες και βέλτιστες πρακτικές, οδηγώντας τις επιχειρήσεις στην αφοσίωση και την υπεράσπιση της επωνυμίας σας.
Συνοψίζοντας, η επιτυχής απήχηση εταιριών στο κοινό των λογιστών εξαρτάται από την κατανόηση των προτεραιοτήτων τους και την παροχή σχετικής πληροφόρησης. Η προσαρμογή των μηνυμάτων σας για την αντιμετώπιση κοινών προκλήσεων που αντιμετωπίζουν οι λογιστές, δίνοντας παράλληλα έμφαση στα οφέλη των προϊόντων σας, θα τραβήξει την προσοχή τους. Η αλληλεπίδραση μαζί τους μέσω στρατηγικών για την αποτελεσματική επικοινωνία, που εφαρμόζουμε στη Bluemind μπορεί να δημιουργήσει ουσιαστικές αλληλεπιδράσεις που ενθαρρύνουν την αφοσίωση.
Ας ξεκινήσουμε μαζί να σχεδιάζουμε τη στρατηγική προσέγγισης λογιστών για να χτίσετε μόνιμες σχέσεις συνεργασίας με αυτό το ζωτικής σημασίας κοινό.