Η προώθηση προϊόντων χονδρικής στο διαδίκτυο είναι μία σπουδαία ευκαιρία ανάπτυξης των πωλήσεων χονδρικής για τις επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στο χονδρικό εμπόριο.
Η εμπειρία μας και η καθημερινή μας ενασχόληση στο digital marketing μας δίνει τη δυνατότητα να εντοπίζουμε νέες ευκαιρίες επέκτασης των ελληνικών επιχειρήσεων στο e-commerce.
Ο παραδοσιακός τρόπος ανάπτυξης πωλήσεων των επιχειρήσεων χονδρικής είναι η συμμετοχή σε κλαδικές εκθέσεις και η σύσταση ενός δυναμικού τμήματος πωλήσεων για την ελληνική αγορά και πιθανά η λειτουργία τμήματος εξαγωγών για όσες επιχειρήσεις επιδιώκουν την εξωστρέφεια.
Σήμερα αποφασίσαμε να μοιραστούμε μαζί σας τις δυνατότητες που σας δίνει το διαδίκτυο στην προώθηση προϊόντων χονδρικής πώλησης και τι θα μπορούσε να κάνει ο έλληνας παραγωγός ή ο χονδρέμπορος να κάνει για να ενισχύσει τον κύκλο εργασιών του.
Είναι σχεδόν σίγουρο ότι στην περίπτωση που θέλετε να αγοράσετε κάτι συγκεκριμένο και δεν το έχετε εντοπίσει σε ένα φυσικό κατάστημα θα αναζητήσετε το προϊόν στη Google. Αν ήσασταν κάτοικος άλλης χώρας πιθανά να το αναζητούσατε στη Yahoo ή και στο Bing. Και οι δύο, είναι μηχανές αναζήτησης όπως η Google, αλλά οι κάτοικοι ανά τον κόσμο έχουν τις δικές τους προτιμήσεις στις μηχανές αναζήτησης.
Η μηχανή αναζήτησης – ας πάρουμε τη Google για το παράδειγμά μας- θα σας έδινε πρώτα τις συναφείς διαφημίσεις Google ads και από κάτω θα ακολουθούσαν τα 10 πρώτα οργανικά αποτελέσματα σε συνάφεια με την αναζήτησή σας. Το υπόλοιπο σενάριο το γνωρίζετε καθώς θα μπαίνετε στους 10 πρώτους ιστότοπους που εμφανίζουν το προϊόν που θέλετε και πιθανά να συνεχίζατε την ανακάλυψη και στη 2η σελίδα των αποτελεσμάτων της Google.
Το ίδιο συμβαίνει και με τους πελάτες χονδρικής που θέλετε οι πωλητές σας να προσεγγίσουν. Και αυτοί αναζητούν στη Google τα προϊόντα σας.
Στη φωτογραφία που ακολουθεί σας παρουσιάζουμε τα αποτελέσματα της αναζήτησης για τη λέξη κλειδί «κρουασαν χονδρικη»
Το ίδιο σενάριο ακολουθήσαμε για τη λέξη- κλειδί «αλευρι χονδρικη» και δείτε τα αποτελέσματα.
Οι αποτελέσματα των αναζητήσεων αποδεικνύουν ότι οι υποψήφιοι πελάτες σας αναζητούν τα προϊόντα σας στη Google.
Και το ερώτημα είναι...
Αν ναι, τότε δείτε παρακάτω τον τρόπο που μπορούμε να επιτύχουμε αυτό το αποτέλεσμα.
Καθώς γνωρίζουμε τι ψάχνουν οι πελάτες σας μπορούμε να δημιουργήσουμε τους τρόπους για να σας εντοπίσουν στο σημείο ακριβώς που κάνουν την αναζήτησή τους.
Τα αποτελέσματα της προώθησης προϊόντων χονδρικής με διαφήμιση στη Google και SEO promotion ταυτόχρονα, εξασφαλίζουν στις επιχειρήσεις τα εξής:
Το παραπάνω σενάριο εφαρμόζουμε και για τους ενδιαφέρομενους χονδρικής στο εξωτερικό μέσα από την ολοκληρωμένη υπηρεσία μας WEB EXPORTS για την οποία μπορείτε να ενημερωθείτε εδώ.
Για να έχετε ένα απτό παράδειγμα δείτε την παρακάτω φωτογραφία για τις αναζητήσεις στη Google με τη φράση κλειδί "greek products usa".
Όπως γίνεται εύκολα αντιληπτό στη Bluemind γνωρίζουμε καλά τους τρόπους που οι υποψήφιοι πελάτες σας θα σας εντοπίσουν στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Γιατί έχουμε την εξειδίκευση και τα απαραίτητα εργαλεία ώστε να ανακαλύψουμε τι ακριβώς αναζητούν.
Με αυτή τη γνώση προσαρμόζουμε την ιστοσελίδα και τις καμπάνιες σας σύμφωνα με τους όρους αναζήτησης των δυνητικών πελατών σας, αναπτύσσοντας την επωνυμία σας.
Αν σας ενδιαφέρει να αναπτύξετε την προώθηση των προϊόντων σας μέσα από το διαδίκτυο συμπληρώστε την ακόλουθη Φόρμα Ενδιαφέροντος και σύντομα θα ανταποκριθούμε στο αίτημά σας.