fbpx

Στοχευμένη διαφήμιση στη Google

Η στοχευμένη διαφήμιση στη Google σε κοινό που είναι έτοιμο να αγοράσει το προϊόν ή την υπηρεσία σας είναι το ζητούμενο κάθε διαφημιζόμενης εταιρείας στα Google Ads. Με τα in-market audiences (μάρκετινγκ με βάση την κατηγορία ενδιαφέροντος), η Google φέρνει τους διαφημιζόμενους πιο κοντά από ποτέ, στο κοινό που είναι έτοιμο να αγοράσει.

Τα in-market audiences είναι ένας τρόπος σύνδεσής σας με καταναλωτές που ερευνούν ενεργά προϊόντα και υπηρεσίες σε ιστοτόπους και στο YouTube.

Τώρα μπορείτε να προσεγγίσετε τους δυνητικούς σας πελάτες κατά την περιήγησή τους, την έρευνα ή τη σύγκριση τιμών και χαρακτηριστικών των προϊόντων που προσφέρετε. Συνδεθείτε με εκείνους που ενδιαφέρονται περισσότερο για αυτό που έχετε να προσφέρετε, χρησιμοποιώντας τα segmentations που ταξινομούν τους χρήστες με βάση την αποδεδειγμένη συμπεριφορά τους για αγορά προϊόντων και την πρόθεση αγοράς.

Για να χαρακτηρίσει κάποιον η Google «έτοιμο για αγορά» προϊόντος ή υπηρεσίας, λαμβάνει υπόψη τα κλικ σε σχετικές διαφημίσεις και τις μετατροπές, μαζί με το περιεχόμενο των ιστοσελίδων που επισκέπτεται και την πρόσφατη και συχνότητα των επισκέψεων. Με αυτόν τον τρόπο, η Google κατηγοριοποιεί με ακρίβεια τους χρήστες, ώστε να μπορείτε να στοχεύσετε αυτούς που ενδιαφέρονται περισσότερο για τις προσφορές σας.

Γιατί θα το επιλέγατε για τη στοχευμένη διαφήμιση στη Google;

Τα in-market audiences μπορούν να αυξήσουν τις μετατροπές, βοηθώντας σας να συνδεθείτε με τους καταναλωτές ως το τελευταίο βήμα που είναι το να λάβουν μια απόφαση αγοράς. Αξιοποιώντας τα δεδομένα σε πραγματικό χρόνο και το ισχυρό σύστημα ταξινόμησης που βασίζεται σε αποδεδειγμένη συμπεριφορά στην αγορά, μπορούν να σας βοηθήσουν να παρουσιάσετε τη σωστή προσφορά τη σωστή στιγμή σε όσους ενδιαφέρονται περισσότερο για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας.

Χρησιμοποιήστε in-market audiences σε συνδυασμό με το remarketing για να προσελκύσετε στην ιστοσελίδα σας χρήστες με σημαντικό ενδιαφέρον για εσάς και φυσικά να βελτιώσετε τη συνολική απόδοση επαναληπτικού μάρκετινγκ για την καμπάνια σας στη Google.

Αν κάνετε διαφήμιση στη Google μπορείτε να ρυθμίσετε τις καμπάνιες σας ώστε να προσεγγίζουν το κοινό που ψάχνει τα προϊόντα σας και είναι έτοιμο για αγορά.

Πώς λειτουργεί η κατηγοριοποίηση κοινού με βάση το ενδιαφέρον για τη διαφήμιση στη Google;

Σε τι διαφέρουν τα in-market audiences από άλλες κατηγορίες ενδιαφερομένων για τη διαφήμιση στη Google; Η Google διακρίνει και διαχωρίζει το ενδιαφέρον από την πρόθεση του καταναλωτή, χρησιμοποιώντας δεδομένα σε πραγματικό χρόνο ώστε να κατηγοριοποιήσει έναν δυνητικό πελάτη με πρόθεση αγοράς.

Η Google λαμβάνει υπόψη μετρήσεις όπως:

  • το περιεχόμενο των ιστότοπων που αναζητήθηκαν
  • την εγγύτητα και τη συχνότητα των επισκέψεων
  • τα κλικ του λογαριασμού σε σχετικές διαφημίσεις και
  • τις μετατροπές για να προσδιορίσει την πρόθεση ενός αγοραστή.

Με αυτόν τον τρόπο, η Google μπορεί να ταξινομήσει τους χρήστες, στοχεύοντας αυτούς που ενδιαφέρονται περισσότερο για την προσφορά ενός διαφημιζόμενου.

Ένα παράδειγμα για να γίνει εύκολα κατανοητό

Ας υποθέσουμε ότι έχετε μια αντιπροσωπεία αυτοκινήτων που στοχεύει σε ενδιαφερόμενους,  που είναι έτοιμοι να αγοράσουν αυτοκίνητο. Η Google θα αναζητήσει άτομα που κάνουν κλικ σε διαφημίσεις που σχετίζονται με αυτοκίνητα, που εξερευνούν σχετικές αναζητήσεις, εξετάζουν κριτικές καταναλωτών, κριτικές αυτοκινήτων, ιστοσελίδες σύγκρισης αυτοκινήτων κ.λπ. Με αυτό τον τρόπο η Google κατανοεί εάν αυτοί οι καταναλωτές είναι έτοιμοι να αγοράσουν. Στη συνέχεια, οι διαφημιζόμενοι μπορούν να προσαρμόσουν τα μηνύματα των διαφημίσεών τους, ώστε να είναι εξαιρετικά συναφή με αυτό το υποσύνολο αγοραστών έτοιμων για αγορά.

Λειτουργούν πραγματικά τα in-market audiences;

Για μερικούς από τους πελάτες μας στη Bluemind Digital Marketing, φαίνεται ότι αυξάνεται η επισκεψιμότητα στην ιστοσελίδα τους ή το eshop τους. Στον όγκο μετατροπών φαίνονται κάποιες ασαφείς αλλαγές.

Το Display προσφέρει in-market audiences που μπορούν να προστεθούν στη στόχευση κοινού. Μπορείτε να δείτε την προσφορά μας για Display διαφήμιση στη Google εδώ

Μάθετε τι κάνετε σωστά και τι μπορεί να βελτιωθεί στα Google Ads, μιλώντας μαζί μας. Μπορείτε να μας καλέσετε στο 210 8662975 ή να μας στείλετε email στο [email protected]

Αξιοποιείστε αποτελεσματικά τον προϋπολογισμό σας για Καμπάνιες Google Ads συνεργαζόμενοι μαζί μας! Η ομάδα της Bluemind Digital Marketing είναι εδώ για να σας βοηθήσει στη βελτιστοποίηση του λογαριασμού Adwords.

Βρείτε μας και στο Facebook πατώντας εδώ

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram