fbpx

Tips για αύξηση μετατροπών (CRO) σε eshops

Μήπως στο eshop σας λείπει το μόνο πράγμα που χρειάζεται για να είναι επιτυχημένο - οι πωλήσεις; Εάν το eshop σας έχει επισκεψιμότητα, αλλά λείπουν τα γεμάτα καλάθια αγορών και οι πληρωμές, υπάρχει μια λύση. Ονομάζεται βελτιστοποίηση ποσοστού μετατροπής (CRO) — ο νέος καλύτερος συμμάχος σας στην προσπάθεια να μετατρέψετε τα περιστασιακές επισκέψεις σε πιστούς πελάτες.

Τι είναι το CRO;

Το CRO (Conversion Rate Optimization) έχει να κάνει με περισσότερους επισκέπτες να κάνουν την ενέργεια που θέλετε στο ηλεκτρονικό κατάστημα. Είναι βασικά το σημαντικότερο μυστικό, που μετατρέπει τους επισκέπτες βιτρίνας σε ενθουσιασμένους πελάτες που ανυπομονούν να κάνουν κλικ στο κουμπί αγοράς. Είτε είστε αρχάριος στον κόσμο του ηλεκτρονικού εμπορίου είτε έμπειρος επαγγελματίας που αναζητάτε να αναβαθμίσετε τις πωλήσεις σας, το mastering CRO μπορεί να ξεκλειδώσει την ανάπτυξη και να εκτοξεύσει τις πωλήσεις σας στα ύψη.

Εδώ είναι σημαντικά tips για να συμβεί αυτό.

Tips για να ενισχύσετε την ανάπτυξη και να αυξήσετε τις πωλήσεις eshop.

Συμπεριφορά Πελατών

Εφαρμόστε και βελτιστοποιήστε τα σωστά εργαλεία και τεχνικές για την παρακολούθηση των αλληλεπιδράσεων με τους πελάτες. Είναι σημαντικό να κατανοήσετε πώς σκέφτονται και αισθάνονται οι πελάτες σας. Τα εργαλεία χαρτογράφησης της διαδρομής των επισκεπτών, για παράδειγμα, μπορούν να σας δείξουν πώς ακριβώς αλληλεπιδρούν οι επισκέπτες με το eshop σας. Αυτό σας βοηθά να δείτε πού κάνουν κλικ, τι τους αρέσει, τι προτιμούν και πού μπορεί να έχουν κολλήσει.

Παρακολουθήστε ολόκληρη τη διαδρομή που ακολουθεί ένας επισκέπτης από τη στιγμή που προσγειώνεται στο eshop σας μέχρι τη στιγμή που (ελπίζουμε) να κάνει μια αγορά.

Σχεδιασμός και Πλοήγηση eshop

Βεβαιωθείτε ότι η πλατφόρμα στην οποία έχετε το eshop σας έχει καθαρό, διαισθητικό σχεδιασμό και υιοθετεί ψυχομετρικά δεδομένα για τις ανάγκες των πελατών σας. Θέλετε μια εμπειρία χρήστη (UX) που να είναι φρέσκια, εύκολη στην πλοήγηση και ελκυστική. Επιτρέψτε σε έναν σύμβουλο eshop να σας καθοδηγήσει σε αυτό.

Προσφέρετε αποτελεσματική πλοήγηση και δυνατότητα γρήγορης πρόσβασης σε βασικές πληροφορίες.Διευκολύνετε τους πελάτες σας να βρουν αυτό ακριβώς που χρειάζονται. Προσαρμόστε σωστά τις κατηγορίες με σαφείς ετικέτες, λογική διάταξη και καθαρά μενού. Μην κρύβετε τα προϊόντα σας εξαιτίας μίας χαοτικής δομής του eshop.

αύξηση μετατροπών (CRO) σε ehops

Ορατότητα της σύνοψης καλαθιού

Παρέχετε μια λεπτομερή σύνοψη καλαθιού που είναι ορατή σε όλη τη διαδικασία ολοκλήρωσης αγοράς. Οι καταναλωτές συνήθως αισθάνονται πιο σίγουροι όταν ολοκληρώνουν τις αγορές τους όταν μπορούν να δουν ακριβώς τι αγοράζουν. Βεβαιωθείτε ότι όλα είναι ξεκάθαρα και ορατά, συμπεριλαμβανομένων των συνολικών εξόδων, φόρων και αποστολής. Μια εύκολη διαδικασία ολοκλήρωσης αγοράς σημαίνει ότι οι πελάτες σας είναι πολύ λιγότερο πιθανό να εγκαταλείψουν το καλάθι τους.

Επιλογές στην ολοκλήρωση αγοράς

Προσφέρετε επιλογές στην αγορά προϊόντων για να μειώσετε τον χρόνο αγοράς σε νέους πελάτες. Το τελευταίο πράγμα που θέλετε να κάνετε είναι να αποξενώσετε έναν νέο πελάτη απαιτώντας να δημιουργήσει έναν νέο λογαριασμό στο eshop σας. Στην πραγματικότητα, σχεδόν οι μισοί πελάτες (43%) προτιμούν να κάνουν check out ως επισκέπτης και όχι ως εγγεγραμμένο μέλος. Για να μετατρέψετε έναν χρήστη που αγοράζει ως επισκέπτης σε μέλος υπάρχουν στρατηγικές που μπορείτε να ακολουθήσετε αφού κάνει την παραγγελία του, βάσει κινήτρων.

Διαχείριση σφαλμάτων και ανταλλαγή μηνυμάτων

Παρέχετε σαφή, συγκεκριμένα μηνύματα σφάλματος για καθοδήγηση των χρηστών. Οι περισσότεροι επισκέπτες που θέλουν να κάνουν μία αγορά εγκαταλείπουν το eshop όταν δεν καθοδηγούνται στο τι ακριβώς έχουν κάνει λάθος. Για παράδειγμα "Παρακαλώ εισάγετε μια έγκυρη διεύθυνση email"

Παραλλαγές προϊόντων

Διευκολύνετε τους επισκέπτες του eshop να περιηγούνται και να επιλέγουν παραλλαγές προϊόντων.
Όταν ένα eshop καθιστά εξαιρετικά απλό να βρείτε αυτό ακριβώς που ψάχνετε — είτε είναι ένα άνετο πουλόβερ στη σωστή απόχρωση του μπλε είτε παπούτσια στο μέγεθός σας — δημιουργεί μια ομαλή, απολαυστική εμπειρία αγορών. Οι πελάτες μπορούν να φιλτράρουν γρήγορα τις επιλογές, να δουν τι είναι διαθέσιμο και να λάβουν μια απόφαση χωρίς καμία ταλαιπωρία. Είναι σαν να ψωνίζεις σε ένα καλά οργανωμένο κατάστημα, όπου τα πάντα είναι εύκολο να βρεθούν.

Calls to Action (CTAs)

Γράψτε σε καθαρή και ισχυρή γλώσσα CTA. Θέλετε να δελεάσετε τους επισκέπτες σας να αναλάβουν δράση, γι' αυτό είναι σημαντικό να δημιουργήσετε σαφείς, συναρπαστικές στρατηγικές CTA. Θυμηθείτε, καταγράψετε τα CTA που εξαλείφουν τη σύγχυση και βοηθούν τους πελάτες να κάνουν την ενέργεια που θέλετε.

Χρησιμοποιήστε τεχνικές ΑΙ που αναγνωρίζουν την πρόθεση αγοράς

Η τεχνολογία AI μπορεί να συμβάλλει τα μέγιστα στην μετατροπή επισκεπτών σε πελάτες. Τι μπορεί να κάνει η ΑΙ σε eshop;

Ανάλυση δεδομένων. Η τεχνητή νοημοσύνη μπορεί να αναλύσει δεδομένα σε επίπεδο ταχύτητας και ακρίβειας που οι άνθρωποι απλά δεν μπορούν να ταιριάξουν. Με τους αλγόριθμους AI, οι επιχειρήσεις μπορούν να μάθουν περισσότερα για τους καταναλωτές και τις τάσεις της αγοράς από ποτέ.
Εξατομίκευση. Κανείς δεν εκτιμά μια γενική προσέγγιση που ταιριάζει σε όλους. Το AI επιτρέπει εξαιρετικά εξατομικευμένες εμπειρίες μάρκετινγκ μαθαίνοντας από κάθε αλληλεπίδραση.
Βελτιωμένη αποτελεσματικότητα. Η τεχνητή νοημοσύνη αυτοματοποιεί εργασίες ρουτίνας, ελευθερώνοντας ανθρώπινο χρόνο για πιο στρατηγική εργασία. Αυτό ενισχύει την αποτελεσματικότητα, ενώ μειώνει την πιθανότητα ανθρώπινου λάθους.
Προγνωστική ανάλυση. Η τεχνητή νοημοσύνη μπορεί να προβλέψει τη μελλοντική συμπεριφορά των καταναλωτών με βάση ιστορικά δεδομένα. Δίνει τη δυνατότητα στους επαγγελματίες του μάρκετινγκ να προβλέπουν τις ανάγκες, δημιουργώντας τη δυνατότητα να προσεγγίζουν πιθανούς πελάτες ακόμη και πριν συνειδητοποιήσουν ότι χρειάζονται κάτι.

Παρέχοντας πληροφορίες για τη συμπεριφορά των πελατών, η τεχνητή νοημοσύνη επιτρέπει στις επιχειρήσεις να προσφέρουν εξατομικευμένο, σχετικό περιεχόμενο στους χρήστες τη σωστή στιγμή, στο σωστό μέρος, ενισχύοντας τα ποσοστά συνομιλίας.Μέσω της προγνωστικής ανάλυσης, η τεχνητή νοημοσύνη μπορεί να εντοπίσει πιθανούς πελάτες που είναι πιο πιθανό να μετατρέψουν, επιτρέποντας στις επιχειρήσεις να επικεντρώσουν τις προσπάθειές τους εκεί που μετράει.Η τεχνητή νοημοσύνη μπορεί επίσης να βελτιστοποιήσει τη διαδρομή του πελάτη δοκιμάζοντας διάφορα στοιχεία σε πραγματικό χρόνο και κάνοντας άμεσες προσαρμογές για την αύξηση των μετατροπών. Συνολικά, η τεχνητή νοημοσύνη παίζει καθοριστικό ρόλο στη μετατροπή δυνητικών πελατών σε πιστούς πελάτες.

Αυξήστε τις μετατροπές στο eshop σας!

Είτε ασχολείστε με το ηλεκτρονικό εμπόριο για πρώτη φορά είτε θέλετε να ανανεώσετε τον ιστότοπό σας, αυτές οι συμβουλές CRO είναι το μεγάλο σας μυστικό επιτυχίας στο ecommerce. Θυμηθείτε, οι συμβουλές μας δεν είναι μόνο για να πουλήσετε περισσότερα, αλλά είναι για να κάνετε τις αγορές παιχνιδάκι για τους πελάτες σας. Συνεχίστε να κάνετε μικροαλλαγές στο eshop σας, συνεχίστε να πειραματίζεστε με νέες στρατηγικές και συνεχίστε να συνδέεστε με το κοινό σας. Με αυτόν τον τρόπο μετατρέπετε τα κλικ σε πιστούς θαυμαστές και δημιουργείτε μια επιχείρηση που συνεχίζει να αναπτύσσεται.

Αν είστε έτοιμοι να αυξήσετε τις πωλήσεις σας βελτιστοποιώντας το eshop σας για μετατροπές (CRO) επικοινωνήστε μαζί μας, συμπληρώνοντας την ακόλουθη φόρμα ενδιαφέροντος.

Επικοινωνία


linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram