Τη σημαντικότητα να συνεχίσουν το digital marketing στην περίοδο της πανδημίας οι επιχειρήσεις, είναι το θέμα που αναπτύσει στο χρηματοοικονομικό site euro2day.gr η ιδρύτρια της Bluemind Digital Marketing Ρενάτα Ζαχαροπούλου.
"Μην βάζετε στην καραντίνα το ψηφιακό σας μάρκετινγκ" είναι ο τίτλος του άρθρου που τεκμηριώνει για ποιούς λόγους οι επιχειρήσεις αντί να ανακόψουν τις ενέργειες στο digital marketing, χρειάζεται να τις ενισχύσουν!
Σημαντικό στοιχείο για τη συγγραφή του άρθρου αποτέλεσε η κατανόηση του τρόπου αλληλεπίδρασης, των αντιδράσεων και των ενδιαφερόντων του κοινού στην περίοδο της πανδημίας και μάλιστα κατά την υποχρεωτική παραμονή του στο σπίτι.
Μέσα από αναλύσεις ψυχομετρικών στατιστικών, καταγραφής του τρόπου αντίδρασης των χρηστών του διαδικτύου και πρόβλεψεων για τις ανάγκες που θα "γεννούσε" η πανδημία κατά την εξέλιξή της, η εταιρεία μας μοιράστηκε με το επιχειρηματικό κοινό τις ευκαιρίες που θα προέκυπταν για τις επιχειρήσεις και οι οποίες θα μπορούσαν να ενισχύσουν θα ενίσχυαν τις δράσεις του digital marketing.
Καθώς όλοι βρίσκονται σε κατάσταση αμηχανίας από το πρωτοφανές για τα χρονικά μας γεγονός, η Bluemind αναζήτησε τους τρόπους που οι πελάτες της θα μπορούσαν να αυξήσουν την εταιρική τους φήμη και τις πωλήσεις.
Η εταιρική μας κουλτούρα αντανακλά την εμμονή μας στη διαρκή αναζήτηση λύσεων ακόμα και σε δύσκολες καταστάσεις. Η λύσεις που προτείνουμε στους πελάτες μας προκύπτουν μέσα από:
Κάθε στρατηγική ανάπτυξης της προβολής επιχειρήσεων μέσα από το διαδίκτυο βασίζεται στην αποτύπωση και ανάλυση των παραπάνω. Ο εντοπισμός λύσεων στη συνέχεια πραγματοποιείται μέσω της πρόσβασης που έχουμε σε διεθνείς ψηφιακές βιβλιοθήκες, όπου βρίσκονται συγκεντρωμένες όλες οι βέλτιστες πρακτικές digital marketing ανά περίπτωση και ανά κλάδο δραστηριότητας.