Η κατασκευή site λογιστικών γραφείων δεν είναι μία απλή υπόθεση. Ο κανόνας που λέει ότι ετοιμάζουμε τα κείμενα, βρίσκουμε φωτογραφίες και τα βάζουμε πάνω σε ένα site, πλέον δεν αποδίδει σε νέες συνεργασίες.
Στη συγκεκριμένη περίπτωση έχουμε δημιουργήσει για το λογιστικό γραφείο site που “φωνάζει” αυτό που λέμε στην Bluemind “άλλος ο καλός λογιστής”.
Ο επισκέπτης της ιστοσελίδας λογιστικού γραφείου χρειάζεται να βρει στον ιστότοπο την πληροφορία που θέλει και να κατανοήσει ότι υπάρχει βαθιά γνώση για τις υπηρεσίες που προσφέρονται.
Υπάρχουν κάποια βασικά κριτήρια που κατατάσσουν μία ιστοσελίδα στα επιτυχημένα sites. Συγκεκριμένα μία ιστοσελίδα είναι απαραίτητο να διαθέτει τα παρακάτω:
Επίσης, η ιστοσελίδα θα πρέπει να διαθέτει μοναδικό περιεχόμενο, που να απαντά στα κριτήρια αναζήτησης των δυνητικών πελατών. Αν για παράδειγμα κάποιος ψάχνει για “συσταση ικε” τότε το περιεχόμενο της ιστοσελίδας θα πρέπει να περιλαμβάνει αυτό τον όρο καθώς και την ομάδα λέξεων – κλειδιών, που αναζητούν οι χρήστες στις μηχανές αναζήτησης γύρω από αυτό το θέμα.
Το μοναδικό περιεχόμενο είναι το υλικό που αναρτάται σε μία ιστοσελίδα και δεν είναι αποτέλεσμα αντιγραφής από άλλο ιστότοπο. Εκτός από το κείμενο, που θα πρέπει να είναι μοναδικό και οι φωτογραφίες που θα συνοδεύουν το λεκτικό θα πρέπει να τοποθετηθούν στον ιστότοπο με τα κριτήρια της Google.
Οι περισσότερες εταιρείες θεωρούν ότι οι κανόνες της Google θα πρέπει να ακολουθούνται μόνο στο Blog. Αυτό όμως, είναι λάθος, καθώς στην κατασκευή site λογιστικών γραφείων θα μπορούσαν να προβλεφθούν τα σημεία στις ενότητες των υπηρεσιών, που θα πρέπει να τονιστούν κατάλληλα.
Ο λογιστής γνωρίζει τι είναι αυτό που θέλουν οι πελάτες του. Ποιες οι ανάγκες τους και ποιες λύσεις έδωσε. Αν λοιπόν, οι συγκεκριμένοι πελάτες είναι ευχαριστημένοι με αυτό που τους προσφέρει ή τη λύση που έδωσε, τότε είναι σίγουρο, ότι και άλλες εταιρείες που ανήκουν στην ίδια δραστηριότητα, ή έχουν παρόμοια οικονομικά μεγέθη θα χρειάζονται τις υπηρεσίες του.
Το θέμα σε αυτή την περίπτωση είναι πως η ιστοσελίδα λογιστικού γραφείου μπορεί να φέρει και άλλους παρόμοιους πελάτες;
Η ιστοσελίδα είναι η πρώτη εικόνα σας! Χρειάζεται να παρουσιάσετε μία συγκροτημένη εικόνα στον δυνητικό πελάτη σας με τις απαραίτητες πληροφορίες, που αποδεικνύουν ότι γνωρίζετε σε βάθος τη δουλειά σας.
Αν το περιεχόμενο σας στην ιστοσελίδα είναι χαοτικό τότε πολύ πιθανά το ίδιο να συμβαίνει και με τον τρόπο που κάνετε δουλειά σας. Αν πάλι η ιστοσελίδα χαρακτηρίζεται από σύντομα, περιληπτικά κείμενα γιατί δεν θέλετε να κουράσετε τον επισκέπτη, τότε θα προσελκύετε πελάτες, που απλά αναζητούν μία γρήγορη λύση…
Γρήγορα ναι! Πρόχειρα όχι!
Αν είστε λογιστής, θα θέλαμε να σκεφτείτε πόσες από τις εργασίες που εκτελείτε κάθε μέρα για τους πελάτες σας μπορούν να πραγματοποιηθούν χωρίς σχεδιασμό ή χωρίς σκέψη;
Ο χρόνος στη δουλειά του λογιστή έχει να κάνει με τα dead line που θέτονται από καταληκτικές ημερομηνίες, οι οποίες ορίζονται εκ του νόμου. Για να είναι έτοιμος όμως, να υποβάλλει τα απαραίτητα έγγραφα χρειάζεται να έχει μία ξεκάθαρη εικόνα για το τι και πως πρέπει να υποβληθεί. Αυτό ακριβώς το στάδιο εξέτασης όλων των απαραίτητων παραμέτρων δεν μπορεί να γίνει στο πόδι!
Πρόκειται για τον ίδιο λόγο, που τα κείμενα και οι πληροφορίες που δίνετε στην ιστοσελίδα του λογιστικού γραφείου δεν είναι καλό να αποδίδονται περιλητπικά, επειδή το βλέπετε να το κάνουν οι άλλοι ή επειδή κι εσείς οι ίδιοι κουράζεστε με τις πολλές πληροφορίες. Εξάλλου, όλοι οι επισκέπτες της ιστοσελίδας σας δεν έχουν την οξύνοια του λογιστή…
Ο πελάτης που αναζητά μία σοβαρή λύση στο πρόβλημά του δεν θα κουραστεί αν διαβάσει 300 ή 400 λέξεις παραπάνω σε αυτό που τον ενδιαφέρει.
Η προσέλκυση νέων συνεργασιών μέσα από την ιστοσελίδα λογιστικού γραφείου πραγματοποιείται όταν το περιεχόμενο απαντά στα κριτήρια αναζήτησης των χρηστών στις μηχανές αναζήτησης και όταν τεκμηριώνει κατάλληλα τις γνώσεις σας.
Με βάση την εμπειρία μας στην υποστήριξη λογιστικών γραφείων, οι καλύτεροι πελάτες των συνεργατών μας λογιστών, οι οποίοι έρχονται μέσα από το διαδίκτυο είναι αυτοί που έχουν ψάξει τον ιστότοπο και έχουν αναλύσει τις πληροφορίες που δίνονται στην ιστοσελίδα.
Ίσως να γίνεται κατανοητό ότι τα site λογιστικών γραφείων απαιτούν μία εξειδικευμένη τεχνογνωσία, ώστε να αποτελέσουν πόλο έλξης νέων συνεργασιών.
Εκτός από τον τεχνικό που θα ασχοληθεί με την κατασκευή site, χρειάζεται και ένας εξειδικευμένος digital marketeer που θα σας καθοδηγήσει στην κατάλληλη δομή της ιστοσελίδας και στην αποτύπωση του περιεχομένου.
Εξειδικευμένος digital marketeer σε λογιστικές υπηρεσίες είναι αυτός που παρακολουθεί την επικαιρότητα, κατανοεί το επιχειρησιακό κομμάτι ενός λογιστικού γραφείου ή μίας λογιστικής εταιρείας, γνωρίζει τον τρόπο και τις κατάλληλες μεθόδους digital marketing, ώστε να προσελκύσει τους δυνητικούς πελάτες στην ιστοσελίδα σας, με περιεχόμενο που απαντά στις ανάγκες τους!