Η κατασκευή site λογιστικών γραφείων δεν είναι μία απλή υπόθεση. Ο κανόνας που λέει ότι ετοιμάζουμε τα κείμενα, βρίσκουμε φωτογραφίες και τα βάζουμε πάνω σε ένα site, πλέον δεν αποδίδει σε νέες συνεργασίες.
Στη συγκεκριμένη περίπτωση έχουμε δημιουργήσει για το λογιστικό γραφείο ένα site που "φωνάζει"- αυτό που πολλές φορές λέμε στη Bluemind - "άλλος ο καλός λογιστής".
Ο επισκέπτης της ιστοσελίδας λογιστικού γραφείου χρειάζεται να βρει στον ιστότοπο την πληροφορία που θέλει και να κατανοήσει ότι υπάρχει βαθιά γνώση για τις υπηρεσίες που προσφέρονται.
Υπάρχουν κάποια βασικά κριτήρια που κατατάσσουν μία ιστοσελίδα στα επιτυχημένα sites. Συγκεκριμένα μία ιστοσελίδα είναι απαραίτητο να διαθέτει τα παρακάτω:
Επίσης, η ιστοσελίδα θα πρέπει να διαθέτει μοναδικό περιεχόμενο, που να απαντά στα κριτήρια αναζήτησης των δυνητικών πελατών. Αν για παράδειγμα κάποιος ψάχνει για "συσταση ικε" τότε το περιεχόμενο της ιστοσελίδας θα πρέπει να περιλαμβάνει αυτό τον όρο καθώς και την ομάδα λέξεων - κλειδιών, που αναζητούν οι χρήστες στις μηχανές αναζήτησης γύρω από αυτό το θέμα.
Το μοναδικό περιεχόμενο είναι το υλικό που αναρτάται σε μία ιστοσελίδα και δεν είναι αποτέλεσμα αντιγραφής από άλλο ιστότοπο. Εκτός από το κείμενο, που θα πρέπει να είναι μοναδικό και οι φωτογραφίες ή τα video που θα συνοδεύουν το λεκτικό θα πρέπει να τοποθετηθούν στον ιστότοπο με τα κριτήρια της Google.
Οι περισσότερες εταιρείες θεωρούν ότι οι κανόνες της Google θα πρέπει να ακολουθούνται μόνο στο Blog. Αυτό όμως, είναι λάθος, καθώς στην κατασκευή site λογιστικών γραφείων θα μπορούσαν να προβλεφθούν τα σημεία στις ενότητες των υπηρεσιών, που θα πρέπει να τονιστούν κατάλληλα.
Από την άλλη ο λογιστής γνωρίζει τι είναι αυτό που χρειάζονται οι πελάτες του. Ποιες οι ανάγκες τους και ποιες λύσεις έδωσε τελικά. Αν λοιπόν, οι συγκεκριμένοι πελάτες είναι ευχαριστημένοι με αυτό που τους προσφέρει ή τις όποιες λύσεις έδωσε, τότε είναι σίγουρο, ότι και άλλες εταιρείες του κλάδου ή με παρόμοια οικονομικά μεγέθη θα χρειάζονται τις υπηρεσίες του.
Το ερώτημα εδώ είναι πως η ιστοσελίδα λογιστικού γραφείου μπορεί να φέρει στην επιχείρησή σας και άλλους παρόμοιους πελάτες.
Η ιστοσελίδα είναι η πρώτη εικόνα σας! Χρειάζεται να παρουσιάσετε μία συγκροτημένη επιχείρηση στον δυνητικό πελάτη σας με όλες τις απαραίτητες πληροφορίες, που του αποδεικνύουν την προστιθέμενη αξία σας.
Αν το περιεχόμενο σας στην ιστοσελίδα είναι χαοτικό ή πρόκειται για αντιγραφή από άλλες ιστοσελίδες, ο ενδιαφερόμενος δεν έχει κανένα λόγο να επικοινωνήσει μαζί σας. Σίγουρα έχει επισκεφτεί ή θα επισκεφτεί ιστοσελίδες των ανταγωνιστών σας και φυσικά θα πρέπει η δική σας ιστοσελίδα να κάνει τη διαφορά σε αυτό που αναζητά, ώστε να επικοινωνήσει μαζί σας.
Έτσι λοιπόν, αν η ιστοσελίδα χαρακτηρίζεται από σύντομα, περιληπτικά κείμενα γιατί δεν είχατε τον χρόνο να δημιουργήσετε ένα ελκυστικό και ενδιαφέρον περιεχόμενο με τη λογική που λέει ότι ο επισκέπτης κουράζεται με την πολλή πληροφορία, τότε έχετε πολλές πιθανότητες να προσελκύσετε πελάτες, που απλά αναζητούν μία γρήγορη λύση ή πληροφορία, χωρίς να έχουν τη διάθεση να επενδύσουν σε μία σταθερή συνεργασία μαζί σας.
Γρήγορα ναι! Πρόχειρα όχι!
Αν είστε λογιστής, θα θέλαμε να σκεφτείτε πόσες από τις εργασίες που εκτελείτε καθημερινά για τους πελάτες σας μπορούν να πραγματοποιηθούν χωρίς έναν στοιχειώδη σχεδιασμό ή χωρίς σκέψη;
Μάλλον ελάχιστες.
Επειδή η οργανωμένη δουλειά δεν μπορεί να γίνει στο πόδι, το ίδιο ισχύει και στην κατασκευή ιστοσελίδας του λογιστικού σας γραφείου.
Η εμφάνιση, τα κείμενα και οι πληροφορίες που δίνετε στην ιστοσελίδα σας δεν είναι χρήσιμο να ακολουθούν την πεπατημένη. Εξάλλου, όλοι οι επισκέπτες της ιστοσελίδας σας δεν έχουν την οξύνοια του λογιστή, ώστε να "διαβάζουν πίσω από τις λέξεις"…
Ο πελάτης που αναζητά μία σοβαρή επίλυση του προβλήματος του δεν θα κουραστεί αν διαβάσει 300 ή 400 λέξεις παραπάνω, σε αυτό που τον ενδιαφέρει.
Η προσέλκυση νέων συνεργασιών μέσα από την ιστοσελίδα λογιστικού γραφείου πραγματοποιείται όταν το περιεχόμενο απαντά στα κριτήρια αναζήτησης των χρηστών στις μηχανές αναζήτησης.
Με βάση την πολυετή εμπειρία μας στην υποστήριξη λογιστικών γραφείων, οι καλύτεροι πελάτες των λογιστών είναι αυτοί που έχουν ψάξει την ιστοσελίδα και έχουν αναλύσει τις πληροφορίες που δίνονται σε αυτή.
Ίσως να γίνεται κατανοητό ότι τα site λογιστικών γραφείων απαιτούν εξειδικευμένη τεχνογνωσία στη δημιουργία ιστοσελίδας και στο περιεχόμενο που θα συμπεριληφθεί σε αυτή, ώστε να αποτελέσουν πόλο έλξης νέων συνεργασιών.
Εκτός από τον τεχνικό (web developer) που θα αναλάβει με την κατασκευή site, χρειάζεται και ένας εξειδικευμένος digital marketer που θα σας καθοδηγήσει στην κατάλληλη δομή της ιστοσελίδας και στην αποτύπωση του περιεχομένου, το οποίο θα χαρακτηρίζεται από μοναδικότητα.
Εξειδικευμένος digital marketer σε λογιστικές υπηρεσίες είναι αυτός που παρακολουθεί την φορολογική επικαιρότητα για να εντοπίζει τα trends των αναζητήσεων στη Google, κατανοεί το επιχειρησιακό κομμάτι ενός λογιστικού γραφείου ή μίας λογιστικής εταιρείας, γνωρίζει τον τρόπο και τις κατάλληλες μεθόδους digital marketing, ώστε να προσελκύσει δυνητικούς πελάτες στην ιστοσελίδα σας, με περιεχόμενο που απαντά στις ανάγκες τους!
Στη Bluemind.gr κάθε ιστοσελίδα είναι ένα ξεχωριστό έργο, όπως και κάθε πελάτης μας είναι ξεχωριστός. Μαζί σας εντοπίζουμε τα συγκριτικά πλεονεκτήματα της επιχείρησής σας και τα συνδέουμε με τις εξειδικεύσεις σας και τις ανάγκες επιχειρήσεων και ιδιωτών, που αναζητούν παρόμοιες υπηρεσίες με τις δικές σας, ώστε να κάνετε τη διαφορά.
Στη Bluemind.gr δεν είμαστε μόνο κατασκευαστές ιστοσελίδων. Διαθέτουμε 12ετή εμπειρία στην επικοινωνία και την προβολή λογιστικών εταιρειών και γραφείων, σε Ελλάδα και εξωτερικό. Είμαστε οι αξιόπιστοι συνεργάτες σας καθώς γνωρίζουμε σε βάθος την αγορά σας, τις ανάγκες σας, καθώς και τι αναζητούν καθημερινά οι μελλοντικοί πελάτες σας.
Αναλαμβάνουμε για εσάς:
Πλοηγηθείτε στις ακόλουθες ενδεικτικές ιστοσελίδες λογιστικών γραφείων που έχουμε δημιουργήσει στη Bluemind.gr για να κατανοήσετε τη στρατηγική που ακολουθούμε ξεχωριστά για κάθε πελάτη μας σύμφωνα με τις δυνατότητες του.