fbpx

7 έξυπνες ιδέες για διαφήμιση εστιατορίου στην πανδημία

Έξυπνες ιδέες για διαφήμιση εστιατορίου που θα τονώσουν τις πωλήσεις εν μέσω της πανδημίας.

Η αγορά της εστίασης εξαιτίας του covid-19 και την απαγόρευση της λειτουργίας των αιθουσών φαγητού, αναζήτησε σε παγκόσμιο επίπεδο έξυπνες ιδέες για διαφήμιση των εστιατορίων.

Η ανάγκη να διατηρηθούν οι πωλήσεις των επιχειρήσεων εστίασης οδήγησε τους επιχειρηματίες σε ευέλικτες λύσεις παραμένοντας, όμως πιστοί στον πυρήνα της επιχείρησής τους, που είναι η παροχή γευμάτων.

Σε μία εποχή που τρίτοι (πλατφόρμες υποδοχής μαζικών παραγγελιών και αποστολής στο σπίτι) φαίνεται να μοιράζουν το παιχνίδι, τα εστιατόρια βρίσκονται σε μία θέση αναμονής για την επόμενη παραγγελία που θα δεχθούν από τις συνεργαζόμενες πλατφόρμες.

Αυτό μπορεί να "σπάσει" για τους εστιάτορες με έξυπνες ιδέες για διαφήμιση εστιατορίου και στρατηγική στη διαδικτυακή προβολή τους.

Παρακάτω θα δούμε 7 έξυπνες στρατηγικές διαφήμισης για εστιατόρια που μπορούν να βοηθήσουν και τη δική σας επιχείρηση.

Αν αναζητάτε τρόπους να διαφημίσετε το εστιατόριο σας μιλήστε μαζί μας στο 210 8662975.
idees gia diafimisi estiatoriou

1. Πουλήστε πακέτα γεύματος και όχι ένα προϊόν

Στην αγορά της εστίασης αυτό που χρειάζεται να μεταφέρετε από το εστιατόριο σας στους πελάτες delivery είναι η εμπειρία, η οποία και δεν μπορεί να αντικατασταθεί. Η εμπειρία του να είναι κάποιος πελάτης σας συνδέεται με τη δυνατότητα να του προσφέρετε περισσότερες από μία γεύσεις σε μία παραγγελία.

Αν για παράδειγμα ο πελάτης σας παραγγέλνει το μεσημεριανό του γεύμα από εσάς, μπορείτε να του προσφέρετε μία πρόταση- πακέτο σε δελεαστική τιμή που θα περιλαμβάνει και το επιδόρπιο ή το ποτό του ή ακόμα καλύτερα μία νέα νοστιμιά, που θέλετε να λανσάρετε.

Ειδικά για τους πελάτες που θα ήθελαν να απολαύσουν την άνεση του σπιτιού τους, σκεφτείτε πόσο ωραίο θα ήταν να τους προσφέρετε την εμπειρία ενός δείπνου με τα εδέσματα της αρεσκείας του, αλλά και το κατάλληλο κρασί που θα απογειώσει τη γευστική εμπειρία.

2. Σπάστε τη ρουτίνα των πελατών σας

Δημιουργήστε γευστικές εκπλήξεις για να κάνετε τους πελάτες να ξεφύγουν από τα συνηθισμένα.

Επιμεληθείτε τη συσκευασία των έτοιμων γευμάτων, ώστε να αντικατροπτίζει την ποιότητα του εστιατορίου σας. Θυμηθείτε ότι μεταφέρετε στο σπίτι την εμπειρία που θα είχαν οι πελάτες σας αν βρισκόταν στην αίθουσά σας.

Στην πανδημία πολλοί άνθρωποι δουλεύουν από το σπίτι και αυτό δημιουργεί μονοτονία. Η χαρά για μία απρόσμενη γεύση από το εστιατόριο σας μπορεί να κάνει τους πελάτες να σας επιλέγουν πάλι και πάλι, μόνο για αυτή την στρατηγική σας κίνηση.

Γαλλικό εστιατόριο είχε την ιδέα να συνδυάζει το φαγητό με cocktails δίνοντας μία glamourous εμπειρία στους πελάτες του, πέρα από αυτό που είχαν συνηθίσει από τα άλλα delivery.

diafimisi estiatoriou social media

3. Αξιοποιείστε τα social media με διαφήμιση για εστιατόριο

Στην προσπάθεια να σπάσετε τον φαύλο κύκλο της μονοτονίας που επιφέρει η μακρά παραμονή στο σπίτι, όταν οι εν δυνάμει πελάτες σας βρίσκονται στα social media μπορείτε να τους αποσπάσετε μία εύκολη και γρήγορη παραγγελία.

Χρησιμοποιήστε φωτογραφίες ή video υψηλής ποιότητας από αυτές που ενεργοποιούν το αίσθημα της γευστικής εμπειρίας και εξετάστε το ενδεχόμενο να προσθέσετε ένα κωδικό προσφοράς πάνω στο προϊόν της φωτογραφίας.

Στην Bluemind αναλαμβάνουμε δωρεάν τη φωτογράφηση των πιάτων για το εστιατόριο σας. Ενημερωθείτε σχετικά εδώ.

Η κίνηση αυτή μπορεί να φέρει άμεσες παραγγελίες  στο εστιατόριο σας, κάνοντας επαγγελματική διαφήμιση σε Facebook και Instagram. Δημιουργήστε ένα πρόγραμμα διαφήμισης που θα τονώσει την αφοσίωση των πελατών σας.

Ενημερώστε το κοινό των social media καθημερινά και ίσως να χρειαστεί να το κάνετε και δύο φορές την ημέρα, ανακοινώνοντας τυχόν αλλαγές στο μενού φαγητού και του ποτού στις διαφημίσεις σας.

Δοκιμάστε να προωθήσετε τη διαφήμιση του εστιατοριου σας σε τοπικό επίπεδο με βάση την ακτίνα εξυπηρέτησης από το delivery της επιχείρησή σας.

4. Προχωρήστε στην κατασκευή ιστοσελίδας για εστιατόριο

Αξιοποιείστε τον ιστότοπό σας για να λαμβάνετε ηλεκτρονικά τις παραγγελίες σας. Αν δεν έχετε website τότε θα πρέπει να προχωρήσετε στην κατασκευή ιστοσελίδας με δυνατότητα online κράτησης και online παραγγελίας αν έχετε delivery.

Η ιστοσελίδα σας είναι η πρώτη επαφή των πελατών σας με την επιχείρησή σας μέσα από το διαδίκτυο. Μία σύγχρονη ιστοσελίδα με responsive template έτσι ώστε να προσαρμόζεται σε όλες τις οθόνες, με το μενού ενημερωμένο και δυνατότητες ηλεκτρονικής κράτησης και παραγγελειοληψίας, θα σας φέρει μπροστά από τον ανταγωνισμό σας.

Σε μία εποχή που όλα γίνονται γρήγορα και με ευκολία μέσω internet δεν υπάρχει λόγος να αφήνετε την επιχείρησή σας εκτός της αγοράς. Τραβήξτε ωραίες, ελκυστικές φωτογραφίες και γράψτε κείμενα για το εστιατόριο σας, ώστε να εμπλουτίσετε την ιστοσελίδα σας.

Αξιοποιήστε το video marketing προβάλλοντας στην ιστοσελίδα σας σύντομα video με τα προϊόντα σας, τα οποία μπορείτε να αξιοποιήσετε και στα social media.

Δείτε παρακάτω 2 δείγματα video που θα μπορούσατε να έχετε γαι την διαφήμιση του εστιατορίου σας. Είναι δύο ιδέες από τα πολλά video που μηναία προωθούμε για πελάτη μας στο κλάδο των τροφίμων και συγκεκριμένα προϊόντων κατεψυγμένης ζύμης.

Επίσης, μία σημαντική ευκαιρία για κατακόρυφη αύξηση πωλήσεων για το εστιατόριο σας είναι και το Affiliate Marketing το οποίο μπορεί να εφαρμοστεί στην ιστοσελίδα σας και να προσαρμοστεί στις ιδιαίτερες απαιτήσεις της δραστηριότητάς σας.

Αν ενδιαφέρεστε για κατασκευή ιστοσελίδας του εστιατορίου σας επικοινωνήστε με την εταιρεία μας στο 210 8662975 για να βρούμε την κατάλληλη λύση για την επιχείρησή σας. Επίσης, ένα δύσκολο κομμάτι είναι και να δημιουργήσετε κείμενα για διαφήμιση εστιατοριου, δουλειά την οποία αναλαμβάνουμε με χαρά!

diafimisi estiatoriou google my business

5. Τονώστε την παρουσία του εστιατορίου στο Google My Business

Το εργαλείο της Google «My Business» είναι σημαντικό για την προώθηση και τη διαφημιση εστιατορίου. Στις αναζητήσεις των εν δυνάμει πελατών σας μία σωστά δομημένη και ενημερωμένη σελίδα “Google My Business” μπορεί να φέρει νέες παραγγελίες.

Φροντίστε να έχετε κάνει καλό Local SEO ώστε η σελίδα σας να εμφανίζεται στις 3 πρώτες επιλογές των χρηστών όταν αναζητούν «εστιατόριο κοντά μου» καθώς και άλλες λέξεις – κλειδιά, που αφορούν την επιχείρηση.

Θυμηθείτε να ενθαρρύνετε τους πελάτες σας να αφήσουν μία κριτική για την επιχείρησή σας στο Google My Business. Τα οφέλη πολλά και άμεσα, καθώς όσοι πελάτες δεν γνωρίζουν την ποιότητα των πιάτων σας, είναι σίγουρο ότι θα αναζητήσουν στο διαδίκτυο τις κριτικές των πελατών σας.

Μάθετε περισσότερα για το Local SEO και διαφημίστε την επιχείρησή σας με τοπική διαφήμιση.

6. Ενδυναμώστε την επιχειρηματική σας εικόνα προσφέροντας στην κοινωνία

Σε δύσκολες εποχές όπως αυτή της πανδημίας η ενδυνάμωση του κοινωνικού προσώπου της επιχείρησή σας μπορεί να κάνει την τεράστια διαφορά.

Νοσοκόμες και γιατροί εργάζονται πλέον σε ωράριο που ξεπερνά το κανονικό. Μπορείτε αν θέλετε να στείλετε μερικά γεύματα στους γιατρούς και τους νοσηλευτές, που βρίσκονται στο κοντινότερο ως προς την επιχείρησή σας νοσοκομείο. Αυτό αποτελεί μία σημαντική κίνηση στήριξης των ανθρώπων που εργάζονται με αυταπάρνηση αυτή τη στιγμή.

Μοιραστείτε την κίνηση αυτή με το κοινό σας μέσα από τα social media της επιχείρησή σας.

7. Προώθηση εστιατορίου με SEO

Οι περισσότερες επιχειρήσεις εστίασης παραμελούν τη δυναμική του ιστότοπου τους. Μία ιστοσελίδα που ακολουθεί τους κανόνες SEO και εμφανίζεται στην πρώτη σελίδα της Google μπορεί να αυξήσει κατακόρυφα τις παραγγελίες φαγητού και τους πελάτες της αίθουσας.

SEO ιστοσελίδας σημαίνει ότι έλκετε το κοινό που επιθυμείτε να πουλήσετε τα προϊόντα σας ή τις υπηρεσίες σας. Βρίσκεστε μπροστά σε αυτούς τους χρήστες του διαδικτύου, που αναζητούν μέσω της Google εστιατόριο ή delivery.

Ας δούμε μαζί ένα παράδειγμα για να γίνει ευκολότερα κατανοητό.

Αν κάνετε μία αναζήτηση στη Google με τη λέξη κλειδί «σουβλάκια αθηνα» πιθανά θα σας εμφανίσει μέσα στα πρώτα δέκα αποτελέσματα: souvlaki-erotokritos.gr

Τι σημαίνει αυτό;

Κάθε ενδιαφερόμενος χρήστης που κάνει αναζήτηση στη google για φαγητό σουβλάκια αθήνα θα έχει στις πρώτες επιλογές του την παρουσία της συγκεκριμένης επιχείρησης.

Αν ήταν η δική σας επιχειρήση στα πρώτα αποτελέσματα Google αυτό θα σήμαινε, ότι ο ενδιαφέρομενος για "σουβλάκια αθήνα" πελάτης θα έμπαινε στην ιστοσελίδα σας να ψάξει τι προσφέρετε (φωτογραφίες - video), το μενού σας (πιάτα -τιμές), τον τρόπο που μπορεί να παραγγείλει κ.α.

Πολύ πιθανά αποφασίζοντας ότι του αρέσουν τα πιάτα σας οπτικά, σε λίγα λεπτά να είχατε την παραγγελία του ή το αίτημα κράτησης τραπεζιού στο email σας. Μάθετε για τα οφέλη της προώθησης με SEO και τις υπηρεσίες μας πατώντας εδώ.

Το πιο σημαντικό μυστικό στη digital διαφήμιση εστιατορίου!

Όποια διαφήμιση επιλέξετε να κάνετε για το εστιατόριο σας, φροντίστε τα πάντα να καταλήγουν στην ιστοσελίδα σας. Ο ιστότοπος σας είναι ότι και το φυσικό σας κατάστημα. Είναι η εικόνα του ποιοί είστε και του τι καλύτερο μπορείτε να προσφέρετε στο κοινό σας.

Αν μοιράζετε τους πελάτες σας σε πολλά και διάφορα κανάλια προβολής χωρίς να τους φέρνετε μέσα στην ιστοσελίδα σας, θα χρειαστείτε περισσότερο χρόνο και περισσότερα χρήματα για να χτίσετε ένα δυνατό όνομα στο διαδίκτυο.

Online παραγγελιοληψία για εστιατόρια - Εφαρμογή για παραγγελίες στην ιστοσελίδα σας. Μετατρέψτε τους επισκέπτες της ιστοσελίδας σας σε μόνιμους πελάτες.

Σκεφτείτε ότι πολλές φορές κάποιοι από τους πελάτες σας, πιθανά, να σας έχουν εκφράσει παράπονα για την αναμονή στο τηλέφωνο προκειμένου να δώσουν την παραγγελία τους. Η πρώτη επαφή του πελάτη με το εστιατόριο σας πρέπει να είναι άμεση και εύκολη.

Προσφέροντας στους πελάτες σας τη δυνατότητα να παραγγείλλουν μέσα από την ιστοσελίδα σας δίνεται μία σύγχρονη εικόνα επιχείρησης που κινείται δυναμικά.

Το δικό μας online σύστημα παραγγελιοληψίας για εστιατόρια θα σας βοηθήσει να μεταμορφώσετε την ιστοσελίδα σας σε μια κερδοφόρα μηχανή.

Δυνατότητες online συστήματος παραγγελιοληψίας για εστιατόρια

  • Απευθείας εκτύπωση της παραγγελίας σε εκτυπωτή (θερμικό ή κανονικό)
  • Επιλογή ώρας για delivery ή take away
  • Αλλαγές ή επιλογές εντός των διαθέσιμων προϊόντων ( π.χ. καφές μέτριος ή γλυκός ή σκέτος, σουβλάκι με μονή ή διπλή πίτα με επιλογές στα υλικά που πρέπει να προστεθούν κ.λ.π)
  • Αλλαγές ή επιλογές εντός των διαθέσιμων προϊόντων ( π.χ. καφές μέτριος ή γλυκός ή σκέτος, σουβλάκι με μονή ή διπλή πίτα με επιλογές στα υλικά που πρέπει να προστεθούν κ.λ.π)
  • Online πληρωμές με χρεωτική πιστωτική κάρτα, paypal, κατάθεση σε τράπεζα

Στην περίπτωση που δεν έχετε τον χρόνο ή τις γνώσεις να ασχοληθείτε με ένα εξειδικευμένο αντικείμενο όπως η digital διαφήμιση του εστιατορίου σας, αφήστε το σε εμάς.

Η ομάδα της Bluemind μπορεί να αναλάβει την κατασκευή της ιστοσελίδας για εστιατόρια και καφετέριες με τη δυνατότητα online παραγγελιοληψίας ή και την ανανέωση της ήδη υπάρχουσας - αν είναι εφικτό τεχνολογικά- καθώς και την προώθησή της στο κατάλληλο κοινό.

Μιλήστε μαζί μας για τη διαφήμιση του εστιατορίου σας στο τηλέφωνο 210 8662975.

Ενημερωθείτε και για τα μετρήσιμα αποτελέσματα επαγγελματικής διαφήμισης στα Social Media.

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram