fbpx

Τελικά φθηνή ή καλή ιστοσελίδα;

Δωρεάν «Έλεγχος Ιστοσελίδας» μέχρι 5/10/2017

Ο χώρος του digital marketing και ειδικότερα της κατασκευής website έχει να παρουσιάσει μία σειρά από επιλογές, που όμως πολλές φορές φαίνεται να μην αποδίδουν τα προσδοκώμενα αποτελέσματα.

Το σύνηθες φαινόμενο είναι να δημιουργούνται σελίδες, που τελικά δεν τις βλέπει κανείς ή έχουν χαμηλή επισκεψιμότητα ή και δεν λειτουργούν σωστά στο τεχνικό μέρος. Πολλές φορές σε εν δυνάμει πελάτες μας, έχουμε συναντήσει τραγικές περιπτώσεις ιστοσελίδων, που δεν λειτουργούσαν όπως θα έπρεπε.

Η αγορά κατασκευής ιστοσελίδων

Η αγορά παροχής υπηρεσιών σε website development είναι χαοτική στην Ελλάδα. Άνθρωποι χωρίς την απαιτούμενη κατάρτιση και εμπειρία, αναλαμβάνουν να δημιουργήσουν ιστοσελίδες. Οι custom εφαρμογές στην κατασκευή ιστοσελίδων συνεχίζουν να επιλέγονται από τις επιχειρήσεις, παρόλο που δεσμεύουν τις εταιρείες να συνεχίσουν τη συνεργασία ακόμα κι όταν δεν είναι ευχαριστημένες.

Επίσης, παρατηρείται το φαινόμενο ειδησεογραφικά sites ή sites προώθησης προϊόντων να κατασκευάζουν και ιστοσελίδες για πελάτες, που διαφημίζουν. Ακόμη, έτοιμες πλατφόρμες υπόσχονται ότι σε λίγα λεπτά μπορείς να έχεις site.

Η παροχή υπηρεσιών SEO

Αν στην κατασκευή ιστοσελίδων το περιβάλλον είναι χαοτικό, στην παροχή υπηρεσιών SEO, όλα είναι σχετικά... και όλοι έχουν κάποιο τρανταχτό παράδειγμα να παρουσιάσουν. Βέβαια, κάθε εταιρεία επιθυμεί να βγει στην πρώτη σελίδα της Google και ακόμα καλύτερα στην πρώτη θέση.

Το θέμα είναι, πότε γίνεται να βγεις πρώτος στη Google, για ποιες φράσεις-κλειδιά, πως αποδεικνύεται, τι σημαίνει σε κόστος;

Πολλές εταιρείες έχουν τεχνικό τμήμα για SEO, αλλά όχι τον άνθρωπο, που θα δημιουργήσει τα κατάλληλα κείμενα για το περιεχόμενο της ιστοσελίδας. Σημειώνουμε ότι το περιεχόμενο -συμπεριλαμβανομένων και των κειμένων- είναι το Α και το Ω για τη βελτίωση της κατάταξης στη Google. Επίσης, σημαντικός είναι και ο συνεχής εμπλουτισμός της ιστοσελίδας σας με νέο περιεχόμενο.

Το SEO είναι μία σημαντική επένδυση με υψηλό κόστος σε χρόνο και χρήμα. Είναι καλύτερα για μία μικρή εταιρεία που δεν μπορεί να ανταποκριθεί στο κόστος υπηρεσιών SEO, να επιλέξει διαφήμιση adwords. Δεν έχει την ίδια αξία από πλευράς εγκυρότητας της ιστοσελίδας σας, αλλά σίγουρα με αυτό τον τρόπο μπορείτε να βγαίνετε 1η σελίδα google. Το κόστος μίας καμπάνιας adwords είναι πολύ χαμηλότερο από την αμοιβή για υπηρεσίες SEO, που μπορεί να διαρκέσουν ακόμα και 6 μήνες μέχρι να δείτε αποτελέσματα.

Είναι φυσικό να αναρωτηθεί κανείς "Πως μπορώ να γνωρίζω ότι η ιστοσελίδα μου είναι σωστή και το SEO λειτουργεί;"

Καταρχήν είναι σημαντικό να γνωρίζετε τι σημαίνει καλή ιστοσελίδα (website) και SEO.

Φθηνή ιστοσελίδα = Περιορισμένη διαχείριση

Όσο πιο φθηνή είναι μια ιστοσελίδα τόσο πιο περιορισμένες είναι και οι δυνατότητες διαχείρισής της. Αν οι ανάγκες σας είναι μόνο να αναρτάτε νέα της επιχείρησής σας τότε πιθανόν να είστε καλυμμένος με μια απλή διαχείριση.

Αν όμως θέλετε η σελίδα σας να «πουλάει» στον επισκέπτη θα πρέπει να το ξανασκεφτείτε. Με τον όρο να «πουλάει» δεν εννοούμε μόνο τα eshops αλλά και τις εταιρικές ιστοσελίδες, που ακόμα και κάτι απλό -όπως ένα μήνυμα πάνω σε slideshow- δεν μπορείς να το διαβάσεις.

SEO = Αύξηση των οργανικών αποτελεσμάτων

Το google analytics είναι ένα σημαντικό εργαλείο που θα πρέπει να συμβουλεύεστε για την επισκεψιμότητα της ιστοσελίδας. Στις πηγές επισκεψιμότητας μπορείτε να ανακαλύψετε αν τελικά η ιστοσελίδα σας έχει επισκέψεις από αναζητήσεις στη google και αν αυξάνονται προοδευτικά. Αυτός είναι ένας απλός τρόπος για να ελέγξετε τη δουλειά του συνεργάτη σας. Αν όμως επενδύατε περισσότερο επάνω στο SEO τότε θα ήσασταν πάντα μπροστά στους χρήστες που ενδιαφέρονται για αυτό που πουλάτε.

Ανύπαρκτη στρατηγική = κακή εμπειρία του επισκέπτη

Οι στόχοι ύπαρξης ιστοσελίδας πρέπει να θέτονται εξαρχής. Τι θέλω από τη σελίδα μου; Να με βρίσκουν στο internet; Να έχουν μία πρώτη ολοκληρωμένη εικόνα για την επιχείρησή μου πριν επισκεφτούν το κατάστημα μου; Να με μάθουν; Να είναι και εργαλείο προώθησης ή απλά να υπάρχει;

Οι ξεκάθαροι στόχοι οδηγούν στην ξεκάθαρη στρατηγική. Άρα ο συνεργάτης που θα σας φτιάξει την ιστοσελίδα θα πρέπει να γνωρίζει από στρατηγική και όχι μόνο να χειρίζεται τα εργαλεία. Δυστυχώς η στρατηγική δεν διδάσκεται, αλλά απαιτείται εμπειρία που συνδυάζει και τη γνώση των εργαλείων δημιουργίας ιστοσελίδας. O τρόπος που παρουσιάζεται το περιεχόμενο και η διασύνδεση των πληροφοριών είναι εξαιρετικά σημαντικά.

Μάθετε περισσότερα για τα χαρακτηριστικά μιας καλής ιστοσελίδας στο άρθρο μας Website… είναι η βιτρίνα σας στο διαδίκτυο

Δωρεάν Έλεγχος Ιστοσελίδας

Στη Bluemind έχουμε γεφυρώσει την επικοινωνιακή στρατηγική με το τεχνικό μέρος του digital marketing.  Kάθε ενέργειά μας είναι εστιασμένη στις πωλήσεις του πελάτη μας.

Γνωρίζουμε, πώς η σελίδα σας μπορεί να "πουλάει" στον επισκέπτη και εφαρμόζουμε όλους τους κανόνες SEO. Ακόμα και στις περιπτώσεις που αναλαμβάνουμε μία ήδη στημένη ιστοσελίδα εξετάζουμε διεξοδικά όλες τις λειτουργίες της. Στόχος μας δεν είναι να δημιουργήσουμε μία νέα ιστοσελίδα - εκτός κι αν είναι απόλυτα αναγκαίο- αλλά να εξελίξουμε την υπάρχουσα.

Αν γνωρίζετε ότι πρέπει να κάνετε κάτι, για να βελτιωθεί η ιστοσελίδα σας, αλλά δεν ξέρετε από πού να ξεκινήσετε, μπορούμε να σας βοηθήσουμε!

Θα ελέγξουμε το site σας χρησιμοποιώντας ειδικά εργαλεία, που έχουν σχεδιαστεί για να εντοπίζουν ευκαιρίες βελτίωσης. Ένας έλεγχος ιστοσελίδας μπορεί να είναι ιδιαίτερα χρήσιμος. Ειδικά, όταν ένα site πρέπει να βελτιστοποιηθεί για σελίδες αποτελεσμάτων μηχανών αναζήτησης (SEO).

Η υπηρεσία μας αυτή, σας παρέχεται δωρεάν μέχρι τις 5/10/2017.

Θα σας παραδώσουμε μία μελέτη, που μπορεί να σας βοηθήσει να καθορίσετε τις προτεραιότητές σας και να σας υποστηρίξει στη λήψη αποφάσεων για το ποιες αλλαγές μπορούν να αποφέρουν την καλύτερη απόδοση της επένδυσής σας.

Για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα:

[contact-form-7 id="2215" title="Φόρμα επικοινωνίας-2"]

 

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram