Η δημιουργία ενός επιτυχημένου ιστότοπου (ιστοσελίδα ή eshop) χρησιμοποιεί τη λέξεις -κελιδιά για βελτιστοποίηση στις μηχανές αναζήτησης (SEO). Το SEO καθορίζει πόσο εύκολο ή δύσκολο είναι για τις μηχανές αναζήτησης να βρουν και να ευρετηριάσουν μία ιστοσελίδα ή ένα ηλεκτρονικό κατάστημα. Η έννοια της χρήσης λέξεων-κλειδιών είναι αρκετά εύκολη στην κατανόηση, αλλά ορισμένες άλλες έννοιες του SEO δεν είναι. Συχνά μας ρωτούν ποια είναι η διαφορά μεταξύ Onsite SEO και Offsite SEO. Θα προσπαθήσουμε να εξηγήσουμε την απάντηση στο ερώτημα Onsite vs Offsite SEO Ποιά η διαφορά τους;
Για να ξεκινήσετε, πρέπει να γνωρίζετε ποιες βελτιστοποιήσεις μπορείτε να κάνετε πάνω στην ιστοσελίδα ή το eshop και εκτός του ιστότοπου. Με λίγα λόγια, το Onsite SEO είναι αυτό που κάνετε στον ιστότοπό σας για να διευκολύνετε την εύρεση του από τις μηχανές αναζήτησης. Το Offsite SEO περιλαμβάνει όσα κάνετε εκτός του ιστότοπού σας, εκτός από τη διαφήμιση. Αυτό σας βοηθά να σας εντοπίσουν εύκολα οι μηχανές αναζήτησης και να κατατάξουν τον ιστότοπο σας σε υψηλότερη θέση στα οργανικά αποτελέσματα. Κάνοντας μόνο ένα από αυτά θα βοηθήσετε τον ιστότοπό σας να είναι πιο εύκολος στην πλοήγηση. Όμως, πρέπει να κάνετε και τα δύο για να αξιοποιήσετε τις όλες τις δυνατότητες του SEO.
Θα ξεκινήσουμε εξηγώντας ένα σημαντικό πράγμα που μπορείτε να κάνετε εκτός site- δημιουργία συνδέσμων. Η δημιουργία συνδέσμων (backlink building) είναι όταν οι σύνδεσμοι προς τον ιστότοπό σας βρίσκονται αλλού στον ιστό. Είναι σημαντικό να καταλάβετε ότι ενώ οποιοσδήποτε σύνδεσμος από μια αξιόπιστη πηγή εκτός του ιστότοπού σας είναι καλός, πρέπει να εργαστείτε για να τα αποκτήσετε φυσικά. Οι μηχανές αναζήτησης δίνουν επίσης μεγαλύτερη βαρύτητα σε ορισμένα είδη συνδέσμων. Μπορείτε να λάβετε έναν σύνδεσμο όταν σε κάποιον αρέσει αυτό που έχετε γράψει (ένα κείμενο ή μία πληροφορία) και αναφέρει τον ιστότοπό σας στον ιστότοπό του. Οι μηχανές αναζήτησης θα κοιτάξουν τους δύο συνδέσμους και θα δώσουν μεγαλύτερους βαθμούς για τον δεύτερο επειδή ήταν οργανικός.
Υπάρχουν διάφοροι τρόποι με τους οποίους μπορείτε να δημιουργήσετε εξωτερικούς συνδέσμους. Εδώ είναι τα πιο σημαντικά.
Δημιουργία Δελτίου Τύπου
Κάθε φορά που προσθέτετε κάτι εντυπωσιακό στον ιστότοπό σας, στείλτε ένα δελτίο Τύπου. Κάθε ειδησεογραφικός ιστότοπος που επιλέγει να δημοσιεύσει το δελτίο τύπου σας θα σας δώσει έναν σύνδεσμο πίσω στον ιστότοπό σας.
Αναφορές μέσων κοινωνικής δικτύωσης
Όταν κάποιος κάνει κάτι που του φάνηκε ενδιαφέρον στον ιστότοπό σας ή δημοσιεύει έναν σύνδεσμο στο Facebook, οι μηχανές αναζήτησης το επιβραβεύουν. Επιλέξτε δύο ή τρεις ιστότοπους social media για να συμπεριλάβετε. Αν και οι αναφορές στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μπορούν να βελτιώσουν την κατάταξή σας στα οργανικά αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης, το SEO φέρνει 1000%+ περισσότερη επισκεψιμότητα από τα οργανικά μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Αποδοχή αναρτήσεων επισκεπτών
Όταν επιτρέπετε σε κάποιον άλλο να δημοσιεύει στο blog σας, θα αναφέρει φυσικά τη δημοσίευση στο δικό του blog και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, δίνοντάς σας συνδέσμους με υψηλή βαθμολογία. Ωστόσο, θα πρέπει να έχετε τον έλεγχο ότι δεν αποδέχεστε προσβλητικό περιεχόμενο.
Έχετε περισσότερο έλεγχο της βελτιστοποίησης για SEO στον ιστότοπό σας ακολουθώντας τα παρακάτω σημαντικά πράγματα.
Τίτλος και περιγραφή
Εκτός από τη χρήση της κύριας λέξης-κλειδιού σας για τον τίτλο και την περιγραφή του ιστότοπού σας, βελτιστοποιήστε και το μήκος. Η Google θέτει τα πρότυπα για την ευρετηρίαση και προτιμά τίτλους μήκους κοντά στους 60 χαρακτήρες και περιγραφές κάτω από 150 λέξεις.
Εικόνες
Η χρήση εικόνων με κανόνες SEO είναι απαραίτητη. Το εναλλακτικό κείμενο εικόνας εμπίπτει συνήθως στην προσβασιμότητα ιστότοπου.
Τίτλοι
Χρησιμοποιήστε τίτλο H1 σε μια σελίδα, με μια κύρια λέξη-κλειδί να περιλαμβάνεται. Στη συνέχεια, φροντίστε να έχετε πολλές επικεφαλίδες H2 και H3 σε κάθε σελίδα.
Εσωτερικοί σύνδεσμοι internal links
Προσπαθήστε να συμπεριλάβετε τουλάχιστον 1-3 συνδέσμους σε κάθε σελίδα σας που στέλνουν επισκέπτες σε άλλες σελίδες στον ιστότοπό σας.
Ενημερώστε τακτικά τον ιστότοπο με ελκυστικά κείμενα
Οι μηχανές αναζήτησης λατρεύουν το νέο περιεχόμενο. Προσπαθήστε να ενημερώνετε τακτικά τον ιστότοπό σας με νέα και ελκυστικά κείμενα με ένα blog.
Ελέγξτε την αξιοπιστία του ιστότοπου σας
Μερικές φορές οι μηχανές αναζήτησης διαπιστώνουν ότι ο ιστότοπός σας εμποδίζει την ανίχνευση. Μπορείτε να κάνετε όλα τα άλλα τέλεια, αλλά οι μηχανές αναζήτησης να μην μπορούν να ανιχνεύσουν τον ιστότοπό σας. Για να ελέγξετε τυχόν προβλήματα εγγράφοντας τον ιστότοπό σας στη Google.
Αυτά είναι τα κύρια πράγματα που μπορείτε να κάνετε για να αυξήσετε το SEO στον ιστότοπό σας. Αν χρειάζεστε βοήθεια για να αυξήσετε στο scor SEO της ιστοσελίδας σας ή του e-shop σας επικοινωνήστε μαζί μας. Οι ειδικοί στο SEO της εταιρίας Bluemind θα αναλάβουν να εμφανιστείτε στις μηχανές αναζήτησης για τις λέξεις -κλειδιά που έχετε επιλέξει.