fbpx

Προώθηση ιστοσελίδας με SEO: "λογιστής για eshop"

H προώθηση με SEO απαιτεί να μπορείς να προβλέψεις ή να εντοπίσεις εγκαίρως τα keywords trends. Τα τελευταία χρόνια το ηλεκτρονικό εμπόριο, κερδίζει συνεχώς έδαφος στην Ελλάδα και πλέον εξαιτίας της πανδημίας έχει εκτοξευθεί.

Επειδή, ζούμε στην εποχή που τα eshop έχουν γίνει "της μόδας" σήμερα θα αναφερθούμε σε 2 trends keywords που φαίνεται να αυξάνουν τη δυναμική τους. Πρόκειται για τα keywords "λογιστής για eshop" και "eshop λογιστική αντιμετώπιση".

Η δουλειά των κατάλληλων keywords είναι να τραβήξουν τους ενδιαφερόμενους στον ιστότοπό σας, κάθε φορά που αναζητούν παρόμοια προϊόντα ή υπηρεσίες με τις δικές σας. Φυσικά υπάρχουν keywords με μεγάλο ανταγωνισμό και λέξεις - κλειδιά με χαμηλότερο ανταγωνισμό.

Οι περισσότερες επιχειρήσεις επιλέγουν να τοποθετήσουν τα keywords με υψηλό ανταγωνισμό σε διαφημίσεις της Google.

Ποιοί αναζητούν "λογιστησ για eshop" και "eshop λογιστικη αντιμετωπιση";

Ας πάρουμε το παράδειγμα της λέξης - κλειδί "λογιστής για eshop". Αυτή η αναζήτηση θα μπορούσε να γίνει από όσους αναζητούν να προσλάβουν έναν λογιστή εσωτερικά για την επιχείριση eshop που έχουν.

Επίσης, η ίδια λέξη - κλειδί "λογιστης για eshop" μπορεί να αποτελέσει και μία ευκαιρία για ένα λογιστικό γραφείο να βγεί μπροστά από τον ανταγωνισμό του. Ειδικά για τους επιχειρηματίες που πιθανά αναζητούν συνεργασία με λογιστή που έχει εμπειρία/ εξειδίκευση σε eshop.

Βεβαίως, η λογιστική υποστήριξη μίας επιχείρησης eshop δεν έχει καμία διαφορά από μία επιχείρηση που διαθέτει φυσικό σημείο. Προς το παρόν τουλάχιστον γιατί σε μία εποχή που όλα αλλάζουν, πιθανά να αλλάξει κάποια στιγμή και αυτό, αλλά πραγματικά ποιός το ξέρει;

Παρόλα αυτά υπάρχουν και κάποια σημεία που θα είχε ενδιαφέρον να προσεχθούν από τους πελάτες ενός λογιστικού γραφείου. Η λογιστική αντιμετώπιση σε eshop αφορά σε κάποιες μορφές ηλεκτρονικών συναλλαγών που έχουν  ιδιαιτερότητες  (ειδικές φορολογικές διατάξεις)  όπως  θέματα ΦΠΑ ενδοκοινοτικές συναλλαγές, ηλεκτρονική τιμολόγηση , προστασία δεδομένων διασυνοριακές πληρωμές, κ.α.

Τα παραπάνω θα μπορούσαν να αποτελέσουν το περιεχόμενο μία σελίδας στον ιστότοπό σας που θα είχε στοχεύσει τη λέξη - κλειδί "eshop λογιστική αντιμετώπιση".

Η στροφή του κοινού σε εξειδικευμένες αναζητήσεις στη Google όπως "λογιστής για eshop" και "eshop λογιστική αντιμετώπιση" δημιουργεί περισσότερες ευκαιρίες για τις επιχειρήσεις λογιστικών και φοροτεχνικών υπηρεσιών.

Η προσαρμογή των πληροφοριών της ιστοσελίδας σας με βάση τις ανάγκες ενημέρωσης των εν δυνάμει πελάτων σας, μπορεί να αποτελέσει τη σοφότερη στρατηγική στην προβολή σας μέσω διαδικτύου.

Προώθηση ιστοσελίδας με SEO

Έχοντας εντοπίσει την ανάγκη του κοινού μέσα από τις προαναφερόμενες αναζητήσεις, ο σύμβουλος που έχει αναλάβει το digital marketing της επιχείρησή σας καλείται να δημιουργήσει το αντίστοιχο περιεχόμενο στην ιστοσελίδα σας.

Σκεφτείτε την περίπτωση ένας νέος νόμος για τη λογιστική διαχείριση των eshop να έρθει στην επικαιρότητα, πόσοι από τους ενδιαφερόμενους θα προσγειωθούν αυτόματα στον ιστότοπό σας για να ενημερωθούν και φυσικά κάποιοι από αυτούς θα θέλουν να επικοινωνήσουν μαζί σας.

Αντίστοιχα παραδείγματα μπορούν να εφαρμοστούν και σε άλλες αναζητήσεις των ενδιαφερομένων, όπως είναι ο μεγάλος αριθμός αναζητήσεων στη φράση - κλειδί "φορολογία κάτοικοι εξωτερικού".

Οι τάσεις στα keywords είναι σημαντικές επιχειρηματικές ιδέες. Επίσης, η ανάλυση τους σε σχέση με την επισκεψιμότητα στην ιστοσελίδα σας, μπορούν να αποτελέσουν ευκαιρίες για επιχειρηματική ανάπτυξη.

Για παράδειγμα εταιρεία πελάτης μας με κοσμήματα, αποφάσισε την προώθηση των προϊόντων του στην αγορά της Ρωσίας, εν μέσω πανδημίας μάλιστα, όταν απογοητευμένος από την ελληνική αγορά είδε να έχει επισκέψεις στο eshop του από χώρες της πρώην Σοβιετικής 'Ενωσης, μετά τη δημοσίευση του site map που κάναμε στη Yandex.

Στη Bluemind Digital Marketing Services πιστεύουμε ότι σε μία δύσκολη αγορά, ο μόνος τρόπος για να ξεχωρίσεις είναι να πεις αυτό που γνωρίζεις την κατάλληλη στιγμή. 

Διαβάστε επίσης:

Γιατί αξίζει να προωθείτε την ιστοσελίδα σας με SEO;
Γιατί το digital marketing της εταιρείας σας δεν πουλάει;

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram