Η ανακάλυψη των κατάλληλων λέξεων-κλειδιών για SEO είναι ο ακρογωνιαίος λίθος κάθε επιτυχημένης στρατηγικής ψηφιακού μάρκετινγκ. Περιλαμβάνει τον προσδιορισμό των όρων και των φράσεων που χρησιμοποιούν οι δυνητικοί πελάτες για την αναζήτηση προϊόντων και υπηρεσιών στο διαδίκτυο.
Κατανοώντας αυτές τις λέξεις-κλειδιά, οι επιχειρήσεις μπορούν στη συνέχεια να δημιουργήσουν στοχευμένο περιεχόμενο που θα προσελκύει οργανική επισκεψιμότητα στις ιστοσελίδες τους. Ωστόσο, είναι σημαντικό να θυμόμαστε ότι η έρευνα λέξεων-κλειδιών δεν είναι μια εργασία που γίνεται μία φορά και τέλος, αλλά μια συνεχής διαδικασία που απαιτεί συνεχή παρακολούθηση και προσαρμογή του περιεχομένου της ιστοσελίδας.
Μια κρίσιμη πτυχή της έρευνας λέξεων-κλειδιών για SEO είναι η εστίαση σε long tail keywords, τα οποία ανταποκρίνονται είναι πιο συγκεκριμένες φράσεις με χαμηλότερο όγκο αναζήτησης αλλά υψηλότερα ποσοστά μετατροπών.
Αυτές οι λέξεις-κλειδιά είναι περισσότερο φράσεις - κλειδιά και επιτρέπουν στις επιχειρήσεις να στοχεύουν σε εξειδικευμένο κοινό και να αυξήσουν τις πιθανότητες να προσελκύσουν πιο σχετικούς επισκέπτες στην ιστοσελίδα τους. Επιπλέον, η ενσωμάτωση φράσεων-κλειδιών που σχετίζονται με την κύρια λέξη-κλειδί που στοχεύουμε μπορεί να βελτιώσει τη συνάφεια του περιεχομένου στα μάτια των μηχανών αναζήτησης, ενισχύοντας τελικά την κατάταξη. Παραμένοντας ενημερωμένοι σχετικά με τα trends και τη συγκεκριμένη ορολογία κάθε κλάδου, οι επιχειρήσεις μπορούν να παραμείνουν μπροστά στον ανταγωνιστικό κόσμο της έρευνας λέξεων-κλειδιών για SEO.
Οι λέξεις-κλειδιά συνδέονται με τα ερωτήματα που εισάγουν οι άνθρωποι στις μηχανές αναζήτησης. Ένας έμπειρος SEO expert διαβάζει πίσω από τις αναζητήσεις, τον τρόπο σκέψης των υποψήφιων πελατών σας.
Έτσι υπάρχουν 3 τύποι αναζήτησεων και οι αντίστοιχοι όροι σε που κάνει ο μέσος χρήστης στις μηχανές αναζήτησης.
1. Informational Queries: Η αρχική αναζήτηση που είναι γενική και γίνεται για πληροφοριακούς σκοπούς.
Οι χρήστες των μηχανών αναζήτησης χρησιμοποιούν συγκεκριμένους όρους για να βρουν πληροφορίες για θέματα που τους ενδιαφέρουν. Αυτές οι αναζητήσεις συνήθως περιλαμβάνουν φράσεις όπως "Πώς να" και "Οδηγίες για", δηλώνοντας την επιθυμία για περισσότερες γνώσεις σχετικά με ένα συγκεκριμένο θέμα, πρόβλημα, προϊόν ή υπηρεσία. Για την αποτελεσματική αντιμετώπιση αυτών των ερωτημάτων, είναι απαραίτητο να αναπτύξετε ενημερωτικό περιεχόμενο που σχετίζεται με τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας που να ευθυγραμμίζεται με αυτές τις λέξεις-κλειδιά για σκοπούς SEO.
2. Navigational Keywords: Η αναζήτηση γίνεται πιο συγκριμένη καθώς πρόκειται για χρήστες που γνωρίζουν τι θέλουν.
Τα ερωτήματα αναζήτησης που βασίζονται σε πρόθεση αγοράς περιλαμβάνουν χρήστες που έχουν ξεκάθαρη ιδέα για το πρόβλημά τους και αναζητούν την καλύτερη λύση. Οι λέξεις-κλειδιά πλοήγησης χρησιμοποιούνται για τον εντοπισμό λεπτομερών πληροφοριών σχετικά με προϊόντα, υπηρεσίες και μάρκες. Αυτές οι αναζητήσεις περιλαμβάνουν συνήθως συγκεκριμένες επωνυμίες, λεπτομέρειες προϊόντων, κριτικές και συγκρίσεις τιμών. Οι χρήστες σε αυτό το στάδιο είναι συχνά έτοιμοι να κάνουν μια αγορά.
3. Transactional Key Phrases: Η αναζήτηση με πρόθεση αγοράς στην καλύτερη τιμή, με την καλύτερη ποιότητα αλλά και αναζητήσεις για την αξιοπιστία της επιχείρησης.
Εδώ είναι το κρίσιμο σημείο που ο ενδιαφερόμενος πρέπει να εντοπίσει την ιστοσελίδα σας. Οι Transactional Key Phrases αντιπροσωπεύουν την τελική φάση στο ταξίδι του αγοραστή προς τη μετατροπή. Οι χρήστες των μηχανών αναζήτησης σε αυτό το στάδιο είναι έτοιμοι να πραγματοποιήσουν την επιθυμητή ενέργεια είτε τη δεδομένη στιγμή είτε στο άμεσο μέλλον.
Με βάση τη γνώση της παραπάνω διαβάθμισης αναζητήσεων μία έμπειρη εταιρεία SEO όπως η Bluemind.gr χτίζει την στρατηγική περιεχομένου στην ιστοσελίδα σας. Οι επαγγελματίες SEO της Bluemind.gr για τη βελτιστοποίηση ιστοσελίδων και eshop με βάση τις αναζητήσεις σε Google, Bing, Yahoo, Baidu, Yandex κάνουν διεξοδική έρευνα για τις λέξεις-κλειδιά και στη συνέχεια αντιστοιχίζουν τις ιστοσελίδες με τις στοχευμένες λέξεις-κλειδιά για να βελτιώσουν την κατάταξη σας στις μηχανές αναζήτησης.
Καθώς εντοπίζουμε μία εξειδικευμένη λέξη-κλειδί προχωρούμε στην ανακάλυψη παρεμφερών λέξεων-κλειδιών που αντιστοιχούν στη συγκεκριμένη αναζήτηση. Μόλις τα bots εντοπίσουν το keyword στην ιστοσελίδα την κατατάσουν στις πρώτες θέσεις των οργανικών αποτελεσμάτων.
Οι λέξεις-κλειδιά αποτελούν κρίσιμο παράγοντα κάθε επιτυχημένης καμπάνιας του Google Ads, καθώς λειτουργούν ως γέφυρα μεταξύ των πιθανών πελατών και της επιχείρησής σας. Το κλειδί για να ξεκλειδώσετε τη δύναμή τους έγκειται στην κατανόηση της πρόθεσης και της συμπεριφοράς των χρηστών, επιτρέποντάς σας να προσαρμόσετε τις διαφημίσεις σας με τρόπο που να ανταποκρίνονται στις συγκεκριμένες ανάγκες τους.
Διεξάγοντας ενδελεχή έρευνα και ανάλυση λέξεων-κλειδιών, μπορείτε να ανακαλύψετε πολύτιμες πληροφορίες σχετικά με το τι αναζητά το κοινό σας και πώς να τοποθετήσετε καλύτερα τις διαφημίσεις σας.
Τα εργαλεία εντοπισμού των στοχευμένων λέξεων - κλειδιών, περιλαμβάνουν όλες τις εναλλακτικές προτάσεις σε keywords. Τα δεδομένα που αντλούνται από την ανακάλυψη των λέξεων - κλειδιών χρησιμοποιούνται συχνά για τις διαφημίσεις Google Ads.
Επιπλέον, η αξιοποίηση φράσεων-κλειδιών μπορεί να σας βοηθήσει να στοχεύσετε ένα πιο εξειδικευμένο τμήμα κοινού, με αποτέλεσμα υψηλότερα ποσοστά μετατροπών και χαμηλότερο ανταγωνισμό. Για παράδειγμα, η ενσωμάτωση τοπικών λέξεων-κλειδιών μπορεί να οδηγήσει σε επισκεψιμότητα από συγκεκριμένες γεωγραφικές περιοχές, αυξάνοντας τη συνάφεια των διαφημίσεών σας και βελτιώνοντας τη συνολική απόδοση. Ουσιαστικά, η εξοικείωση με την τέχνη της επιλογής στρατηγικών λέξεων-κλειδιών είναι απαραίτητη για τη μεγιστοποίηση της προσέγγισης χρηστών, της αφοσίωσης και, τελικά, της απόδοσης επένδυσης (ROI) στις καμπάνιες σας στο Google Ads.
Τα Keywords χωρίζονται σε κατηγορίες με βάση την στόχευση της εταιρείας για την προώθηση με SEO. Έτσι σε αυτό το σημείο θα ανεφερθούμε σε αυτές τις κατηγορίες λέξεων-κλειδιών.
Οι όροι επωνυμίας αναφέρονται στα keywords τα οποία σχετίζονται με το όνομα της επιχείρησης. Έτσι μετρούμε η αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας που έχει δημιουργηθεί. Κάθε φορά που οι χρήστες σας αναζητούν με το όνομά σας αυτό σταδακά μετατρέπει την επωνυμία σας σε λέξη - κλειδί με τιμή στα Google Ads για τους ανταγωνιστές σας.
Τα local keywords είναι οι λέξεις κλειδιά οι οποίες περιέχουν φράσεις σχετικά με τη συγκεκριμένη τοποθεσία που βρίσκεται η επιχείρησή σας. Αυτές οι λέξεις - κλειδιά λειτουργούν ως γεωγραφικοί προσδιορισμοί με σκοπό να βοηθήσουν τους ανθρώπους μίας συγκεκριμένης περιοχής να βρουν τα προϊόντα / τις υπηρεσίες που αναζητούν κοντά τους.
Μια λέξη-κλειδί long tail είναι μια φράση που αποτελείται γενικά από τρεις έως πέντε λέξεις. Δεδομένου ότι αυτές οι φράσεις-κλειδιά είναι πιο συγκεκριμένες από τους γενικούς όρους, επιτρέπουν να στοχεύσετε σε εξειδικευμένα δημογραφικά στοιχεία, αλλά ενισχύουν και το voice SEO. Αυτές οι φράσεις-κλειδιά είναι επίσης λιγότερο ανταγωνιστικές από τις γενικές λέξεις-κλειδιά, επειδή έχουν σχεδιαστεί για να αντικατοπτρίζουν καλύτερα τον τρόπο με τον οποίο οι άνθρωποι κάνουν ερωτήματα. Με τις λέξεις-κλειδιά long tail, μπορείτε να προσελκύσετε περισσότερη επισκεψιμότητα υψηλής ποιότητας στον ιστότοπό σας, η οποία είναι πιο πιθανό να οδηγήσει σε μετατροπές.
Οι λέξεις-κλειδιά LSI (Latent Semantic Indexing Keywords) είναι λέξεις ή φράσεις που σχετίζονται εννοιολογικά με μια λέξη-κλειδί-στόχο. Αυτό σημαίνει ότι η χρήση σημασιολογικά σχετικών λέξεων-κλειδιών είναι καλή για το SEO, επειδή βοηθά την Google να κατανοήσει το θέμα και το εύρος του περιεχομένου σας.
Επομένως, εάν θέλετε η σελίδα σας να κατατάσσεται ως προς τα «αεροπορικά εισητήρια», τότε οι λέξεις-κλειδιά LSI θα είναι «ταξίδια», «κρατήσεις» και «προορισμοί».
Συμπερασματικά οι λέξεις-κλειδιά είναι ένας κρίσιμος παράγοντας για την ορατότητα της ιστοσελίδας σας από τους υποψήφιους πελάτες σας που περιηγούνται στη Google. Η στρατηγική τοποθέτησή τους στο περιεχόμενο της ιστοσελίδας βοηθά τις μηχανές αναζήτησης να κατανοήσουν τον σκοπό της σελίδας σας και τους χρήστες να σας βρούνε στα οργανικά αποτελέσματα χωρίς να πληρώσετε διαφήμιση.
Η αποτελεσματική στρατηγική SEO ξεκινά με την ενδελεχή έρευνα λέξεων-κλειδιών, μια κρίσιμη αρχική φάση στη βελτιστοποίηση ιστοσελίδων. Σε αυτό το άρθρο εξηγήσαμε την πολυπλοκότητα που συνεπάγεται η ανακάλυψη των κατάλληλων λέξεων-κλειδιών. Η ομάδα της Bluemind.gr αξιολογεί σχολαστικά διάφορους παράγοντες για να βελτιώσει την απόδοση σας στο SEO, ενισχύοντας τελικά την κατάταξή σας και αυξάνοντας την προβολή της σελίδας σας στη Google.
Κάντε το πρώτο βήμα σήμερα επενδύοντας στην αποτελεσματική έρευνα λέξεων-κλειδιών για να προωθήσετε την παρουσία σας στο διαδίκτυο σε νέα ύψη. Αφήστε τη Bluemind.gr να σας βοηθήσει να ξεκλειδώσετε τη δύναμη του SEO για την επιχείρησή σας!