Η Ρενάτα Ζαχαροπούλου, e-commerce consultant στη Bluemind.gr & ιδιοκτήτρια της Bluemind.gr, με άρθρο της στο capital.gr εξηγεί για ποιο λόγο είναι σημαντικό το seo για eshop.
Τα κερδοφόρα e-shops παγκοσμίως ακολουθούν μία επιτυχημένη στρατηγική μάρκετινγκ, την οποία όλοι λίγο πολύ έχουμε ακούσει, αλλά λίγα e-shop ακολουθούν και πρόκειται για το E-Commerce SEO ή αλλιώς SEO ηλεκτρονικού εμπορίου.
Με αφορμή την τοποθέτηση προϊόντων για λογαριασμό πελάτη μας στο Amazon, στην αρχή της πανδημίας, διαπιστώσαμε μεγαλύτερη απόδοση σε πωλήσεις όταν προχωρήσαμε σε βελτιστοποίηση των προϊόντων πάνω στο marketplace. Με το όρο βελτιστοποίηση προϊόντων εννοούμε τη βελτίωση του περιεχομένου τους στο Amazon.
Τα αποτελέσματα μας δικαίωσαν καθώς είχαμε περισσότερες προβολές των προϊόντων αλλά και πωλήσεις.
Το E-Commerce SEO είναι η στρατηγική βελτιστοποίησης των ηλεκτρονικών καταστημάτων για τις μηχανές αναζήτησης. Οι ενέργειες βελτιστοποίησης αφορούν στο τεχνικό μέρος του e-shop, το περιεχόμενο αλλά και τη διασύνδεσή του με ιστότοπους που έχουν σημαντική επισκεψιμότητα.
Σύμφωνα με έρευνες που αφορούν στη βελτίωση της απόδοσης των e-shop, διαπιστώνεται ότι το 99% των μεγαλύτερων e-shop αξιοποιούν το E-Commerce SEO για τις μηχανές αναζήτησης, όπως Google, Bing, Yahoo κ.ά.
Στις επιχειρήσεις που ακολουθούν το E-Commerce SEO, (SEO για eshop) το 53% της επισκεψιμότητας προέρχεται από οργανικές αναζητήσεις, σύμφωνα με το Search Engine Land, ενώ τα στατιστικά του SemRush δείχνουν ότι το 66% των ανθρώπων που πραγματοποιούν μία έρευνα στο διαδίκτυο με σκοπό την αγορά, δεν χρησιμοποιούν στην αναζήτηση μία συγκεκριμένη επωνυμία.