Οι εξαγωγές των ελληνικών προϊόντων είναι ένα από τα σημαντικά θέματα των ελληνικών παραγωγικών επιχειρήσεων. Το inbound marketing είναι ο νέος τρόπος προώθησης προϊόντων στο εξωτερικό, ώστε να προσεγγίσετε αποτελεσματικά ακριβώς το κοινό στο οποίο απευθύνεστε ανεξάρτητα από το σε ποια χώρα βρίσκεται, ποια γλώσσα μιλά.
Το case study που μοιραζόμαστε μαζί σας, αφορά σε πελάτη μας, ο οποίος δραστηριοποιείται στην κατασκευή και εμπορεία ρολογιών χειρός και ασημένιων κοσμημάτων.
Ο πελάτης μας ήθελε να προωθήσει τις εξαγωγές του και να διευρύνει το δίκτυο συνεργατών του σε άλλες χώρες. Είχε μία καλή εξαγωγική δραστηριότητα σε Ισραήλ και Ιταλία. Οι συνεργασίες με αυτές τις χώρες είχαν προέλθει από τη συμμετοχή της εταιρείας σε κλαδικές εκθέσεις.
Στόχος μας στην προώθηση εξαγωγών ήταν να δημιουργήσουμε Β2Β targeting για μαζική παραγγελία από συνεργάτη στο εξωτερικό. Είχαμε την ιδέα να δημιουργήσουμε ένα B2B eshop με ελεγχόμενη πρόσβαση στο κύριο μέρος της πληροφορίας, που αφορούσε τον τιμοκατάλογο. Αυτό όμως χρειαζόταν πολύ χρόνο.
Αρχικά καταγράψαμε με τη βοήθεια της Google τις χώρες, όπου η αναζήτηση για τα προϊόντα του πελάτη μας ήταν υψηλότερη.
Ακολουθήσαμε τη στρατηγική Inbound Marketing, ώστε οι υποψήφιοι συνεργάτες να ανακαλύψουν την εταιρεία του πελάτη μας και τα προϊόντα του. Το πλεονέκτημα του Inbound Marketing είναι ότι μας δίνει ακρίβεια στόχευσης.
Δημιουργήσαμε μία ανανεωμένη εταιρική ιστοσελίδα και την landing page, η οποία θα υποδεχόταν τους υποψήφιους πελάτες, με περιεχόμενο που αφορούσε:
Στη συνέχεια δημιουργήσαμε καμπάνια στο Google Ads με φράσεις-κλειδιά, που αντιπροσώπευαν τον στόχο μας. Αξιοποιήσαμε επίσης, τις δυνατότητες που μας δίνονταν από τα LinkedIn Communities και το Instagram.
Το αποτέλεσμα ήρθε μέσα σε 3 μήνες από την έναρξη του project και ήταν η συνεργασία με μεγάλη εταιρεία στην Πορτογαλία για αντιπροσώπευση ρολογιών και κοσμημάτων, τη Ρουμανία για ρολόγια, την Ισπανία για ασημένια κοσμήματα και από την Ελβετία. Υπήρξαν βέβαια και μεμονωμένα αιτήματα από καταστήματα λιανικής σε άλλες χώρες, για αγορά μικρότερων ποσοτήτων προϊόντων, αλλά η απόφαση του πελάτη μας ήταν να εξετάσει τα αιτήματα αυτά σε δεύτερο χρόνο.
Τι κερδίζετε από την υπηρεσία «Web Exports»;
Σε μία εποχή που η συμμετοχή σε διεθνείς εκθέσεις εμφανίζεται δύσκολη, λόγω της πανδημίας, το digital marketing αποτελεί τη μόνη λύση να σας ανακαλύψουν νέοι συνεργάτες από άλλες χώρες στον κόσμο. Η προώθηση εξαγωγών ελληνικών προϊόντων μπορεί να γίνει με επιτυχία μέσω του Inbound Marketing.
Με κόστος σαφώς χαμηλότερο απ' ότι η συμμετοχή σε μία διεθνή έκθεση και με αποτελέσματα μετρήσιμα η προώθηση εξαγωγών μέσω της υπηρεσίας «Web Exports» είναι άμεση και συμφερότερη οικονομικά.
Για να ενημερωθείτε σχετικά με την προώθηση εξαγωγών μπορείτε να μας καλέσετε στο 210 8662975 ή να μας στείλετε email στο [email protected]
Δείτε την υπηρεσία «Web Exports» εδώ.
Με την υπηρεσία της Bluemind Digital Marketing «Web Exports» σας βρίσκουν αυτοί που σας ενδιαφέρουν!
Μπορείτε να μας ακολουθήσετε και στο Instagram πατώντας εδώ.