Όσον αφορά το digital marketing, οι περισσότεροι ιδιοκτήτες και διευθυντές λογιστικών εταιρειών τείνουν να στρέφονται προς τις καθιερωμένες μεθόδους του ψηφιακού και παραδοσιακού μάρκετινγκ.
Ωστόσο, οι διαφημίσεις σε μηχανές αναζήτησης όπως η Google, η προβολή στα social media, οι διαφημίσεις σε εφημερίδες και περιοδικά και άλλα παραδοσιακά κανάλια μάρκετινγκ δεν θα αρκούν πλέον, καθώς ο στόχος είναι το ποιοτικό αποτέλεσμα και όχι το ποσοτικό.
Ήρθε η ώρα για τις λογιστικές εταιρείες να ρίξουν μία πιο διεισδυτική ματιά στο digital marketing αναλύοντας τα δεδομένα της διαδικτυακής τους παρουσίας, επανεξετάζοντας τη διαφημιστική στρατηγική τους και ανταποκρινόμενες σε αυτό που ζητά το κοινό.
Όταν το digital marketing γίνεται σωστά είναι το «δώρο» που συνεχίζει να προσφέρει νέες συνεργασίες και ανάπτυξη στον κλάδο των λογιστικών, φορολογικών και συμβουλευτικών υπηρεσιών.
Στην αγορά των λογιστικών και φοροτεχνικών υπηρεσιών σημαντικό ρόλο -για να ξεχωρίσει μία λογιστική εταιρεία- διαδραματίζει η διαρκής ενημέρωσή της σε αλλαγές του φορολογικού πλαισίου. Τα γρήγορα αντανακλαστικά και η αμεσότητα στην εφαρμογή οποιωνδήποτε αλλαγών της φορολογικής νομοθεσίας στην πελατειακή της βάση, ενδυναμώνουν την αξιοπιστία της λογιστικής εταιρείας και κατ΄ επέκταση τη φήμη της στην επιχειρηματική αγορά.
Από την άλλη η αξιοποίηση των φορολογικών νόμων προς όφελος κάθε συνεργαζόμενης επιχείρησης είναι το «κλειδί» για τη διατήρηση ευχαριστημένων πελατών.
Αντίστοιχα, στο χώρο του digital marketing, σημαντικό ρόλο παίζει η παρακολούθηση των trends τα οποία αλλάζουν συνεχώς, και απαιτείται η άμεση εφαρμογή τους στις ιστοσελίδες.
Τα trends είναι οι τρόποι που οι χρήστες του διαδικτύου αναζητούν -εν τη προκειμένη- λογιστικές υπηρεσίες ή και άλλες υπηρεσίες καθώς και προϊόντα.
Στο χώρο των φορολογικών υπηρεσιών ένα από τα διαχρονικά trends είναι η λέξη–κλειδί «φορολογικοί έλεγχοι». Όμως, κατά περιόδους οι χρήστες μπορεί να αναζητούν την ίδια πληροφορία με κάπως τροποποιημένες λέξεις-κλειδιά. Αυτή η τροποποίηση της αναζήτησης είναι ένα trend.
Επίσης, στα trends παρακολουθούμε και τις νέες ανάγκες - τάσεις σε υπηρεσίες που έχει το κοινό του διαδικτύου. Η ανάλυση των τάσεων μπορεί να οδηγήσει τους επιχειρηματίες σε υιοθέτηση νέων υπηρεσιών ή νέων τρόπων εξυπηρέτησης των πελατών.
Για να γίνει περισσότερο κατανοητή η χρησιμότητα της παρακολούθησης των trends θα σας δώσουμε ένα παράδειγμα ή καλύτερα ένα σύντομο success story.
Διαβάστε τη συνέχεια του άρθρου μας που δημοσιεύτηκε στο e-forologia.gr στις 13/7/2023 εδώ