Ποια τα σημαντικά λάθη που πρέπει να αποφύγουν οι επιχειρήσεις στην κατασκευή ιστοσελίδας;
Στην εποχή της ραγδαίας ανάπτυξης της τεχνολογίας πολλές επιχειρήσεις αντιμετωπίζουν την κατασκευή ιστοσελίδας όπως τη δημιουργία μίας έντυπης εταιρικής παρουσίασης. Αυτό συμβαίνει καθώς δεν υπάρχει η γνώση των πολλαπλών λειτουργιών και δυνατοτήτων που κρύβει πίσω της μία ιστοσελίδα με αποτέλεσμα πολλές φορές να χάνεται η συνοχή της πληροφορίας για τον επισκέπτη.
Τη λύση σε αυτό το πρόβλημα μπορεί να δώσει μία έμπειρη εταιρεία στην κατασκευή ιστοσελίδων με seo που θα μελετήσει:
- τους επιχειρησιακούς στόχους της εταιρείας
- την τοποθέτηση της εταιρείας στην αγορά
- το υλικό που θα της δώσετε για το περιεχόμενο της ιστοσελίδας
- και τον ανταγωνισμό
Οι περισσότερες επιχειρήσεις συγχέουν την κατασκευή ιστοσελίδας με την προβολή. Η αλήθεια όμως, είναι ότι η ιστοσελίδα είναι το αποτύπωμα της εταιρείας σας στο διαδίκτυο με εστίαση στις αναζητήσεις των χρηστών.
Σε πολλές επιχειρήσεις συναντάμε την ανάγκη να «φωνάξουν» την πολυετή εμπειρία τους και να διαφημίσουν την επιχείρηση τους. Η ιστοσελίδα δεν γίνεται για διαφημιστικούς λόγους, αλλά για λόγους ενημέρωσης. Υπάρχει μία σημαντική διαφορά σε αυτό και το οποίο παραβλέπεται από τους ιδιοκτήτες των επιχειρήσεων. Ο χρόνος που έχουμε για να κρατήσουμε έναν επισκέπτη στην ιστοσελίδα είναι 1-2 δευτερόλεπτα και μέσα σε λιγότερο από 4 λεπτά θέλουμε να κάνει μία κίνηση επικοινωνίας.
Ελάχιστοι θα περιηγηθούν στην ιστοσελίδα για περισσότερο από 5 λεπτά, εκτός κι αν πρόκειται για ανταγωνιστή σας ή αν κάποιος βρει μία χρήσιμη πληροφορία που τον ενδιαφέρει πολύ και ο μέσος χρόνος ανάγνωσης αυτής ξεπερνά τον προαναφερόμενο χρόνο.
Αναθέστε το περιεχόμενο της ιστοσελίδας σε κάποιον ειδικό κειμενογράφο ή και στην εταιρεία που έχει αναλάβει την κατασκευή ιστοσελίδας.
Οι περισσότερες εταιρείες ξεκινούν με το στήσιμο της homepage κάτι που είναι λάθος και θα εξηγήσουμε τον λόγο.
Οι εσωτερικές σελίδες ενός website περιέχουν όλη την ουσία της επιχείρησή σας. Αν μιλάμε για επιχείρηση στην παροχή υπηρεσιών, τότε η σωστή αποτύπωση κάθε υπηρεσίας είναι το κυρίαρχο σημείο πώλησης. Είναι το σημείο που επισκέπτης θα καταλάβει τι προσφέρετε και αν οι ανάγκες του καλύπτονται από αυτό που περιγράφετε.
Αντίστοιχα οι σελίδες που περιγράφουν την εταιρεία και τις δυνατότητες θα πρέπει να είναι κατανοητές, να εκφράζουν δυναμική και οργανωτικότητα, και φυσικά να αποτυπώνουν τα συγκριτικά σας πλεονεκτήματα.
Το υλικό που περιέχουν οι παραπάνω ενότητες των εσωτερικών σελίδων είναι η πυξίδα που θα σας καθοδηγήσει πιο εύκολα και με ασφάλεια στο τι θα πρέπει να περιέχει η κεντρική σελίδα (homepage) του website και ποιες ενότητες εσωτερικών σελίδων θα πρέπει να συνδεθούν με αυτή.