Η ανάπτυξη του e-commerce για την επιχείρησή σας είναι μία ευκαιρία επέκτασης των πωλήσεων και ενδυνάμωσης της επωνυμίας σας απέναντι στον ανταγωνισμό. Με ολοένα και περισσότερες επιχειρήσεις να εισέρχονται στο ηλεκτρονικό εμπόριο η παραμονή στους παραδοσιακούς τρόπους πώλησης μπορεί να προκαλέσει την απώλεια πελατών.
Η ολοένα αυξανόμενη χρήση των κινητών και η χρήση τους από το κοινό για αναζήτηση ευκαιριών αγοράς καθιστά το e-commerce μία σημαντική διέξοδο για τις επιχειρήσεις που φροντίζουν για τη διαδικτυακή τους παρουσία και προβολή.
Ακόμα κι αν οι πωλήσεις δεν πραγματοποιηθούν στο διαδίκτυο, το κοινό έχει τη δυνατότητα να ενημερωθεί για τα προϊόντα σας μέσα από την ιστοσελίδα σας ή το eshop σας.
Η κατασκευή eshop είναι προϋπόθεση για το ηλεκτρονικό εμπόριο. Στην κατασκευή eshop είναι σημαντική η δυνατότητα επεκτασιμότητας σε νέες τεχνολογίες. Η πλατφόρμα που θα χρησιμοποιηθεί για την κατασκευή eshop θα πρέπει να είναι πλήρως επεκτάσιμη στις νέες τεχνολογίες αιχμής, που επιτάσσει το ecommerce. Εννοείται ότι το eshop θα πρέπει να είναι γρήγορο, ασφαλές, με responsive design για κινητά και tablet, εύκολο στη διαχείρισή του από εσάς και ελκυστικό για τους επισκέπτες σας.
To eshop θα είναι η βιτρίνα σας οπότε θα πρέπει να είναι φροντισμένο σε κάθε του λεπτομέρεια. Είναι το σημείο όπου οι πελάτες σας θα μάθουν για εσάς και την επιχείρησή σας, θα περιηγηθούν στα προϊόντα σας και θα κάνουν αγορές.
Ο ευκολότερος τρόπος για να δημιουργήσετε έναν ιστότοπο είναι να απευθυνθείτε σε έναν επαγγελματία κατασκευαστή eshop. Η αναζήτηση του κατάλληλου επαγγελματία για τη δημιουργία eshop δεν είναι μία εύκολη υπόθεση, ακόμα κι αν υπάρχει κάποιος γνωστός στο φιλικό σας περιβάλλον που ασχολείται με αυτό.
Οι επιλογές για την κατασκευή eshop είναι πολλές και θα πρέπει να αναζητήσετε την κατάλληλη για τις ανάγκες της επιχείρησής σας με βάση τον προϋπολογισμό σας. Εδώ μπορούν να σας βοηθήσουν οι Σύμβουλοι eshop, οι οποίοι θα καταγράψουν τις ανάγκες σας και θα σας καθοδηγήσουν ώστε να πραγματοποιήσετε την κατασκευή eshop με ασφάλεια χωρίς την απώλεια οικονομικών πόρων.
Οι Σύμβουλοι eshop θα σας εξηγήσουν το τι πρέπει να κάνετε για τη διαδικασία εκκίνησης του ιστότοπού σας, από την αγορά ενός ονόματος τομέα, την επιλογή της καταλληλότερης πλατφόρμας κατασκευής eshop, τη διαχείριση του αποθέματός σας, τη λήψη πληρωμών με πιστωτική κάρτα, την πραγμτοποίηση πολλαπλών πωλήσεων έως και την πιο συμφέρουσα προβολή σας στο διαδίκτυο.
Στην προώθηση eshop οι περισσότερες επιχειρήσεις επιλέγουν τα social media καθώς είναι πιο εύκολο να τα διαχειριστούν και πιθανά γιατί θεωρούν ότι μπορούν να έχουν την πιο φθηνή διαφήμιση. Αυτό όμως είναι μία λανθασμένη εκτίμηση, που προκύπτει επειδή εμφανίζονται μερικές πωλήσεις στο ηλεκτρονικό κατάστημα κι αυτό θεωρείται ως ένα πρώτο θετικό αποτέλεσμα.
Η προώθηση eshop στα social media είναι ένα μέρος αυτού που ονομάζουμε προβολή στο διαδίκτυο. Η ανάπτυξη του e-commerce για την επιχείρησή σας περιλαμβάνει πολλές λύσεις προώθησης, που ξεκινούν από το SEO και μπορούν να φτάσουν μέχρι το δημοφιλέστερο marketplace Amazon.
Οι πωλήσεις ελληνικών προϊόντων μέσα από το Amazon ολοένα και αυξάνονται. Ειδικά το τελευταίο χρόνο περισσότερες από 60 εταιρείες μας έχουν προσεγγίσει για την ανάπτυξη των πωλήσεων τους μέσω του Amazon.
Ο λόγος είναι απλός. Οι επιχειρηματίες εξετάζοντας τις τιμές που πωλούνται αντίστοιχα προϊόντα μέσω της δημοφιλούς πλατφόρμας Amazon βρίσκουν ένα ευρύ πεδίο πώλησης των προϊόντων τους και μάλιστα σε ανταγωνιστικές τιμές.
Και αυτό εξηγείται λόγω της υψηλής φορολογίας που ισχύει για τις επιχειρήσεις σε χώρες του εξωτερικού σε σύγκριση με την Ελλάδα, η οποία επηρεάζει τη διαμόρφωση της τελικής τιμής του προϊόντος. Αντίστοιχα η τελική τιμή τιμή προϊόντος διαφορφώνεται χαμηλότερα για τις επιχειρήσεις σε χώρες με χαμηλότερη φορολογία από την Ελλάδα, όμως εκεί χρειάζεται να τονιστεί η ποιότητα του ελληνικού προϊόντος για τους καταναλωτές που εστιάζουν στη συσχέτιση ποιότητας και τιμής.
Το φορολογικό πλαίσιο των ανταγωνιστών σε χώρες του εξωτερικού είναι ένας κρίσιμος παράγοντας που θα πρέπει να συνυπολογίσουν οι επιχειρήσεις στην τιμολογιακή τους πολιτική, αν στοχεύουν στην προώθηση και πώληση προϊόντων στο εξωτερικό.
Μία αξιόπιστη εταιρεία η οποία διαθέτει δίκτυο οικονομικών συμβούλων σε όλο τον κόσμο θα μπορούσε να σταθεί πολύτιμος σύμβουλος για τις ηλεκτρονικές επιχειρήσεις, που στοχεύουν να προωθήσουν τα προϊόντα τους σε χώρες του εξωτερικού.
Για την ελληνική αγορά, αλλά και τη διεθνή η προώθηση eshop θα πρέπει να γίνεται με έξυπνο τρόπο ώστε τα κεφάλαια που επενδύονται σε διαφημίσεις να επιστρέφουν πίσω ως προς την κατάταξη του eshop στις μηχανές αναζήτησης όπως η Google, με σκοπό την προσέλκυση δωρεάν επισκεψιμότητας.
Οι επιχειρήσεις είτε απευθύνονται στην ελληνική αγορά είτε σε αγορές στου εξωτερικού θα πρέπει να ακολουθούν τους κανόνες SEO στο περιεχόμενο του eshop, ώστε να κερδίζουν δωρεάν επισκεψιμότητα από τις αναζητήσεις που πραγματοποιούν οι ενδιαφερόμενοι για τα προϊόντα τους σε Google, Bing, Baidu, Yandex κ.λ.π.
Ακόμα και η τοποθέτηση προϊόντων σε δημοφιλή marketplaces αποδίδει περισσότερες πωλήσεις όταν ακολουθείται το SEO.
Η επιχείρησή σας στο ηλεκτρονικό εμπόριο χρειάζεται πελάτες που εκτιμούν τα προϊόντα σας αρκετά για να τα αγοράσουν περισσότερες από μία φορές και, ιδανικά, πελάτες που θα τα προωθήσουν στα κοινωνικά δίκτυά τους!
Η πολιτική κινήτρων επαναλαμβανόμενης αγοράς για το eshop είναι σημαντική. Ως πολιτική κινήτρων για επαναλαμβανόμενες αγορές οι επιχειρήσεις θεωρούν ότι είναι η προσφορά έκπτωσης ή εξαργύρωση πόντων σε μία επόμενη αγορά. Είναι και αυτό, αλλά περισσότερο είναι να προσπαθήσετε να κάνετε τους πελάτες κομμάτι της επωνυμίας σας.
Στη Bluemind εφαρμόζουμε 30 διαφορετικές πολιτικές - σενάρια κινήτρων αγοράς στα eshop που έχουμε αναλάβει την προώθηση τους. Με την καθημερινή μας εργασία στην ανάπτυξη πωλήσεων eshop καταλήξαμε ότι ο επισκέπτης για να μετατραπεί σε αγοραστή θα πρέπει να έχει κίνητρο αγοράς, τέτοιο που θα νιώθει κερδισμένος από την πρώτη στιγμή!
Η ανάπτυξη του e-commerce για την επιχείρησή σας όπως ίσως να γίνεται κατανοητό είναι μία σκληρή αλλά και αποδοτική εργασία. Οι επιχειρήσεις που διαθέτουν ηλεκτρονικό κατάστημα χρειάζεται να αναζητήσουν τρόπους βελτίωσης των ηλεκτρονικών πωλήσεων. Η πολύχρονη εμπειρία μας στο e-commerce έχει δείξει ότι οι ηλεκτρονικές πωλήσεις αυξάνονται όταν οι επιχειρήσεις εστιάζουν σε:
Αν ενδιαφέρεστε για την αποτελεσματική και ολοκληρωμένη ανάπτυξη του e-commerce στην επιχείρησή σας για την Ελλάδα και το εξωτερικό συμπληρώστε την ακόλουθη φόρμα ενδιαφέροντος. Σύντομα θα επικοινωνήσουμε μαζί σας!