Η κατασκευή site λογιστικών γραφείων που φέρνουν πελάτες δεν είναι μία απλή υπόθεση. Ο κανόνας που λέει ότι ετοιμάζουμε τα κείμενα, βρίσκουμε φωτογραφίες και τα βάζουμε πάνω σε ένα site, πλέον δεν αποδίδει σε νέες συνεργασίες, αλλά ούτε και ενισχύει τη φήμη του λογιστικού γραφείου.
Στη συγκεκριμένη περίπτωση έχουμε δημιουργήσει για το λογιστικό γραφείο ένα site που "φωνάζει"- αυτό που πολλές φορές λέμε στη Bluemind - "άλλος ο καλός λογιστής!". Ο επισκέπτης ιστοσελίδας λογιστικού γραφείου χρειάζεται να βρει στον ιστότοπο την πληροφορία που θέλει και να κατανοήσει ότι υπάρχει βαθιά γνώση για τις υπηρεσίες που προσφέρονται.
Υπάρχουν κάποια βασικά κριτήρια που κατατάσσουν μία ιστοσελίδα στα επιτυχημένα sites. Συγκεκριμένα μία ιστοσελίδα είναι απαραίτητο να διαθέτει τα παρακάτω:
*Η ιστοσελίδα πρέπει να διαθέτει μοναδικό περιεχόμενο, το οποίο απαντά στα κριτήρια αναζήτησης των χρηστών. Αν για παράδειγμα κάποιος ψάχνει για "συσταση ικε" τότε το περιεχόμενο της ιστοσελίδας θα πρέπει να περιλαμβάνει αυτό τον όρο καθώς και την ομάδα λέξεων - κλειδιών, που αναζητούν οι χρήστες στις μηχανές αναζήτησης γύρω από αυτό το θέμα.
Το μοναδικό περιεχόμενο είναι το υλικό που αναρτάται σε μία ιστοσελίδα και δεν είναι αποτέλεσμα αντιγραφής από άλλο ιστότοπο. Εκτός από το κείμενο - που θα πρέπει να είναι μοναδικό- οι φωτογραφίες ή τα video που θα συνοδεύουν το λεκτικό θα πρέπει να τοποθετηθούν στον ιστότοπο βάσει των κανόνων της Google. Και οι οποίοι δεν είναι λίγοι! Περίπου 200 κανόνες SEO θα πρέπει να τηρηθούν για να προσελκύσετε οργανισκούς επισκέπτες.
Οι περισσότερες εταιρείες θεωρούν ότι αυτοί οι κανόνες θα πρέπει να ακολουθούνται μόνο στο Blog. Αυτό όμως, είναι τραγικό λάθος, καθώς στην κατασκευή site λογιστικών γραφείων θα μπορούσαν με μία εμπεριστατωμένη μελέτη να προβλεφθούν τα keywords και στις σελίδες των υπηρεσιών, οι οποίες θα πρέπει να ενισχυθούν κατάλληλα.
Η ιστοσελίδα είναι η πρώτη εικόνα σας! Χρειάζεται να παρουσιάσετε μία συγκροτημένη επιχείρηση στον δυνητικό πελάτη σας με όλες τις απαραίτητες πληροφορίες, που του αποδεικνύουν την προστιθέμενη αξία σας.
Αν το περιεχόμενο σας στην ιστοσελίδα είναι χαοτικό ή πρόκειται για αντιγραφή από άλλες ιστοσελίδες, ο ενδιαφερόμενος δεν έχει κανένα λόγο να επικοινωνήσει μαζί σας. Σίγουρα έχει επισκεφτεί ή θα επισκεφτεί τις ιστοσελίδες των ανταγωνιστών σας και φυσικά θα πρέπει η δική σας ιστοσελίδα να κάνει τη διαφορά σε αυτό που αναζητά, ώστε να επικοινωνήσει μαζί σας.
Έτσι λοιπόν, αν η ιστοσελίδα χαρακτηρίζεται από σύντομα, περιληπτικά κείμενα γιατί δεν είχατε τον χρόνο να δημιουργήσετε ένα ελκυστικό και ενδιαφέρον περιεχόμενο - με τη λογική που λέει ότι ο επισκέπτης κουράζεται με την πολλή πληροφορία- τότε έχετε πολλές πιθανότητες να προσελκύσετε λίγους επισκέπτες, που απλά αναζητούν μία γρήγορη λύση ή πληροφορία, χωρίς να έχουν τη διάθεση να επενδύσουν σε μία σταθερή συνεργασία μαζί σας.
Αν είστε λογιστής, θα θέλαμε να σκεφτείτε πόσες από τις εργασίες που εκτελείτε καθημερινά για τους πελάτες σας μπορούν να πραγματοποιηθούν χωρίς έναν στοιχειώδη σχεδιασμό ή χωρίς σκέψη;
Μάλλον ελάχιστες.
Επειδή η οργανωμένη δουλειά δεν μπορεί να γίνει στο πόδι, το ίδιο ισχύει και στην κατασκευή ιστοσελίδας του λογιστικού σας γραφείου. Η εμφάνιση, τα κείμενα και οι πληροφορίες που δίνετε στην ιστοσελίδα σας δεν είναι βοηθητικό να ακολουθούν την πεπατημένη. Εξάλλου, όλοι οι επισκέπτες της ιστοσελίδας σας δεν έχουν την οξύνοια του λογιστή, ώστε να "διαβάζουν πίσω από τις λέξεις"…
Ο πελάτης που αναζητά μία σοβαρή επίλυση του προβλήματος του δεν θα κουραστεί αν διαβάσει 300 ή 400 λέξεις παραπάνω, σε αυτό που τον ενδιαφέρει. Η προσέλκυση νέων ποιοτικών συνεργασιών μέσα από την ιστοσελίδα λογιστικού γραφείου πραγματοποιείται, όταν το περιεχόμενο απαντά στα κριτήρια αναζήτησης των χρηστών στις μηχανές αναζήτησης.
Με βάση την πολυετή εμπειρία μας στην υποστήριξη λογιστικών γραφείων, οι καλύτεροι πελάτες των λογιστών είναι αυτοί που έχουν ψάξει την ιστοσελίδα και έχουν αναλύσει τις πληροφορίες που δίνονται σε αυτή.
Ίσως να γίνεται κατανοητό ότι τα site λογιστικών γραφείων απαιτούν εξειδικευμένη τεχνογνωσία στη δημιουργία ιστοσελίδας, καθώς και στο περιεχόμενο που θα συμπεριληφθεί σε αυτή.
Εκτός από τον τεχνικό (web developer) που θα αναλάβει με την κατασκευή site, χρειάζεται και ένας εξειδικευμένος digital marketer που θα σας καθοδηγήσει στη δομή της ιστοσελίδας και στην αποτύπωση του περιεχομένου, το οποίο όπως είπαμε θα πρέπει να χαρακτηρίζεται από μοναδικότητα.
Εξειδικευμένος digital marketer σε λογιστικές υπηρεσίες είναι ο ενημερωμένος επαγγελματίας marketing. Αυτός δηλαδή, που παρακολουθεί την φορολογική επικαιρότητα για να εντοπίζει τα trends των αναζητήσεων στη Google, κατανοεί το επιχειρησιακό κομμάτι ενός λογιστικού γραφείου ή μίας λογιστικής εταιρείας, γνωρίζει τον τρόπο και τις κατάλληλες μεθόδους digital marketing, ώστε να προσελκύσει δυνητικούς πελάτες στην ιστοσελίδα σας.
Στη Bluemind.gr κάθε ιστοσελίδα είναι ένα ξεχωριστό έργο, όπως και κάθε πελάτης μας είναι ξεχωριστός. Μαζί εντοπίζουμε τα συγκριτικά πλεονεκτήματα της επιχείρησής σας και τα συνδέουμε με τις εξειδικεύσεις σας στις ανάγκες επιχειρήσεων και ιδιωτών, που αναζητούν παρόμοιες υπηρεσίες με τις δικές σας, με τρόπο που να κάνετε τη διαφορά!
Στη Bluemind.gr δεν είμαστε μόνο κατασκευαστές ιστοσελίδων. Διαθέτουμε 15ετή εμπειρία στην επικοινωνία και την προβολή λογιστικών εταιρειών και γραφείων, σε Ελλάδα και εξωτερικό. Είμαστε οι αξιόπιστοι συνεργάτες σας, καθώς γνωρίζουμε σε βάθος την αγορά σας, τις ανάγκες σας, καθώς και τι αναζητούν καθημερινά οι μελλοντικοί πελάτες σας.
Αναλαμβάνουμε για εσάς:
Πλοηγηθείτε στις ακόλουθες ενδεικτικές ιστοσελίδες λογιστικών γραφείων που έχουμε δημιουργήσει στη Bluemind.gr για να κατανοήσετε τη στρατηγική που ακολουθούμε ξεχωριστά για κάθε πελάτη μας σύμφωνα με τις δυνατότητες του.