Πολλές μικρές επιχειρήσεις αναζητούν- στην κατασκευή eshop -ένα φθηνό eshop για να κάνουν τη δουλειά τους… Η οικονομική κρίση σε συνδυασμό με την ανασφάλεια που φυσιολογικά νιώθουν οι μικροί επιχειρηματίες είναι δύο κρίσιμοι παράγοντες για την αναζήτηση ενός φθηνού eshop.
Εμείς θα σου απαντήσουμε ότι γίνεται!
Όμως θα εξηγήσουμε, και τι σημαίνει να έχεις δημιουργήσει ένα φθηνό eshop. Οι απαντήσεις έρχονται μέσα από την εμπειρία μας και μέσα από περιπτώσεις, που έχουμε συναντήσει στην αγορά κατασκευής eshop.
Εδώ δεν μιλάμε για την κατασκευή eshop αλλά για ενοικίαση eshop. Τα εργαλεία που χρειάζεται να έχει αναπτύξει ένα eshop ακόμα και φθηνό eshop στην κατασκευή του αφορούν σε:
Όπως- ίσως να γίνεται κατανοητό - δεν μπορεί να στοιχίζουν 6 ευρώ το καθένα τα παραπάνω εργαλεία. Στο e-commerce μιλάμε για οικονομικές συναλλαγές στον ιστότοπο και απαιτείται υψηλού επιπέδου ασφάλεια σε κάθε eshop. Επιπρόσθετα, το κόστος απασχόλησης του web developer που θα το δημιουργήσει το eshop από που προκύπτει;
Άρα, σε αυτή την περίπτωση μιλάμε για ενοικίαση eshop, αφού η χρέωση γίνεται με το μήνα. Εδώ νοικιάζεις ένα έτοιμο eshop και κάθε λειτουργία που θα χρειαστεί να προσθέσεις θα έχει ένα επιπλέον κόστος εγκατάστασης και παραμετροποιήσης.
Για παράδειγμα αν το eshop δεν έχει τη λειτουργία του εγκαταλειμμένου καλαθιού θα χρεωθείς ένα ποσό extra στην προσθήκη της επιπλέον λειτουργίας. Αυτό σημαίνει ότι το κόστος κατασκευής φθηνού eshop δεν θα παραμείνει στα 360 ευρώ το χρόνο.
Και εδώ γεννάται το ερώτημα, στην περίπτωση που έχεις πληρώσει το eshop 1-2 χρόνια και θέλεις να το πάρεις, για να το διαχειρίζεται άλλη εταιρεία, θα μπορείς; Η απάντηση είναι ναι, αν είναι ανοιχτού κώδικα eshop με ένα extra κόστος. Αν πάλι είναι ένα custom eshop και να το πάρεις δεν θα μπορεί να το διαχειριστεί κανένας άλλος εκτός από τον web developer που το κατασκεύασε.
Παρακάτω αναφέρουμε τί είναι custom eshop και τί ανοιχτού κώδικα eshop. Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με αυτό το θέμα μπορείς να βρεις εδώ.
Το κόστος κατασκευής eshop στα 200 ευρώ το συναντάμε κυρίως σε custom eshop. Με τον όρο custom εννοούμε ότι ο Web Developer έχει γράψει τον κώδικα του ηλεκτρικού καταστήματος που μας προσφέρει, ανάλογα με τις απαιτήσεις μας. Το αποτέλεσμα είναι ένα εξ ολοκλήρου δικό του προϊόν, που φυσικά έχει τα δικά του πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα.
Στην ουσία πρόκειται για «κλειδωμένο» eshop στο οποίο αλλάζουν χρώματα, φωτογραφίες, προϊόντα, οι μεταβλητές στον υπολογισμό μεταφορικών - συνήθως με έναν τρόπο- και γίνεται η διασύνδεση με την τράπεζα.
Επιπλέον λειτουργίες και ανάπτυξη νέων εργαλείων e-commerce είναι εφικτό να γίνουν – αν γίνουν – μόνο από τον συγκεκριμένο developer. Αν χρειαστεί να πάρεις το eshop για να συνεργαστείς με άλλον developer ή εταιρεία κατασκευής eshop, τότε αυτό δεν θα είναι εφικτό.
Ο λόγος είναι απλός. Κανένας άλλος τεχνικός (Web Developer) δεν θα μπορεί να εξελίξει τον κώδικα του eshop, να σας παρέχει πλήρη τεχνική υποστήριξη αλλά και να αναπτύξει τις λειτουργίες του ηλεκτρονικού σας καταστήματος. Στην περίπτωση αυτή θα χρειαστεί να γίνει η κατασκευή eshop από την αρχή. Διπλά κόστη και διπλός χρόνος.
Αν πάλι -κατά τύχη- κάποιος developer, γνωστός ή φίλος, αναλάβει να κατασκευάζει το eshop στα 200 ευρώ με CMS (Content Management System) τότε σε αυτή την περίπτωση έχει χρησιμοποιήσει εργαλεία που είναι free ή ακόμα χειρότερα «σπασμένα» και αυτό σημαίνει σημαντικά κενά ασφάλειας για το eshop σας.
Η συνεργασία με φίλους και γνωστούς που αναλαμβάνουν να μας εξυπηρετήσουν σε φιλική τιμή, έχει αποδειχθεί κόλαφος για τα eshop. Τη στιγμή που ο επιχειρηματίας θα χρειαστεί άμεση υποστήριξη στο ηλεκτρονικό κατάστημα, πιθανά ο φίλος developer να μην διαθέσιμος να τον εξυπηρετήσει.
Τι είναι το CMS (Content Management System) στην κατασκευή eshop;
Με τον όρο CMS (Content Management System) εννοούμε τα Συστήματα Διαχείρισης Περιεχομένου, δηλαδή τις διαδικτυακές εφαρμογές που επιτρέπουν την online προσθήκη και τροποποίηση του περιεχομένου τους, με μεγάλη ευκολία ακολουθώντας κάποια βήματα. Μάλιστα οι αλλαγές αυτές ενημερώνονται, σε πολλαπλά σημεία της ιστοσελίδας μας, αυτόματα.
Η συγκεκριμένη λύση σου δίνει τη δυνατότητα να αλλάξεις developer ή εταιρεία τεχνικής υποστήριξης χωρίς να χρειάζεται να ξαναφτιάξεις ένα eshop από την αρχή.
Το μεγαλύτερο μερίδιο της παγκόσμιας αγοράς CMS (64.3%) στην κατασκευή eshop κατέχει η πλατφόρμα WordPress.
Στην περίπτωση αυτή τα πράγματα αρχίζουν να γίνονται πιο επαγγελματικά. Συνήθως μιλάμε για ένα ολοκληρωμένο eshop στις βασικές του λειτουργίες. Φυσικά και εδώ μπορεί να συναντήσουμε custom eshop ή και ανοιχτού κώδικα eshop CMS (Content Management System).
Σε αυτές τις περιπτώσεις έχεις να κάνεις με ένα eshop που έχει:
αλλά θα χρειαστεί να καταγράψεις τα προϊόντα σου σε ένα excel ή να εκπαιδευτείς ώστε να τα προσθέσεις μόνος σου στο eshop.
Οι περισσότεροι πελάτες μας δεν έχουν κανένα πρόβλημα στο να εκπαιδευτούν και να διαχειρίζονται μόνοι τους τα προϊόντα. Ίσως, γιατί ο τρόπος που έχουμε στήσει τη λειτουργία προσθήκης προϊόντων και όλη την προϊοντική διαχείριση, καθώς και ο τρόπος που εκπαιδεύονται από την ομάδα μας, τους δίνει την αυτοπεποίθηση να το κάνουν αποτελεσματικά.
Επίσης, η κατασκευή eshop στα 900 ευρώ δεν έχει διασυνδέσεις με σύστημα διαχείρισης αποθήκης (ERP), Skroutz, Best Price και άλλα marketplaces όπως και με Facebook Commerce για την προβολή καταστήματος σε Facebook Page και Instagram Page. Και ο λόγος είναι, γιατί αυτές οι διασυνδέσεις απαιτούν αρκετές εργατοώρες και τεχνογνωσία ώστε να αποφευχθούν λάθη στη διασύνδεση.
Το ηλεκτρονικό κατάστημα είναι μία ολοκληρωμένη επιχείρηση ξεχωριστή από το φυσικό κατάστημα. Μπορεί να μοιράζονται την ίδια αποθήκη αλλά ο τρόπος λειτουργίας τους είναι διαφορετικός.
Στις ηλεκτρονικές συναλλαγές η αξιοπιστία της επιχείρησης προσμετράται:
Τα παραπάνω είναι τα κρίσιμα σημεία ενός eshop, που δυστυχώς λόγων πόρων και έλλειψης τεχνογνωσίας, τα περισσότερα ηλεκτρονικά καταστήματα αποτυγχάνουν.
Αν λοιπόν, οι λειτουργίες και οι συναλλαγές πάνω στον eshop δεν διεγείρουν το αίσθημα της περιέργειας για να ανακαλύψει ο επισκέπτης περισσότερα προϊόντα και δεν εμπνέουν ασφάλεια στον πελάτη, τότε η πώληση πάει περίπατο.
Το 2022 ελκυστικές καινοτόμες λειτουργίες eshop κάνουν τα ηλεκτρονικά καταστήματα να αυξάνουν συνεχώς τις πωλήσεις τους και την αφοσίωση των πελατών τους. Ποιές είναι οι ελκυστικές λειτουργίες eshop για το 2022; Μάθε εδώ!
Ας αναρωτηθούμε λοιπόν… Πραγματικά ένα eshop που πουλάει δηλ. εμπνέει ασφάλεια στον δυνητικό πελάτη και διαθέτει έξυπνες λειτουργίες πώλησης, μπορεί να κοστίζει 200 ευρώ;
Αν αναλογιστεί κανείς, ότι μόνο το hosting, η υπηρεσία μέσω της οποίας παρέχεται χώρος στο δίσκο καθώς και λοιποί πόροι (CPU, RAM κλπ) σε μια εταιρία, οργανισμό ή ιδιώτη για να δημοσιεύσει το eshop του και να αποκτήσει διαδικτυακή παρουσία, ξεκινά από 100 ευρώ το έτος μπορεί να βγάλει ένα ασφαλές συμπέρασμα για το κόστος κατασκευής eshop. Αν επιπλέον, χρειάζεται να υπάρχει και cloud backup του eshop ώστε σε οποιαδήποτε περίπτωση κακόβουλης ενέργειας να μπορείς να επαναφέρεις το ηλεκτρονικό κατάστημα μέσα σε 8 ώρες, τότε το κόστος του hosting αυξάνεται, καθώς και το κόστος του eshop.
Ολοκληρώνοντας το άρθρο μας "Τι σημαίνει φθηνό eshop στην κατασκευή eshop;" θα πρέπει να πούμε ότι γνωρίζουμε πως οι περισσότεροι επιχειρηματίες μικρών επιχειρήσεων επιλέγουν ένα φθηνό eshop βασιζόμενοι στη σκέψη ότι μπορεί και «να μην πάει».
Σε αυτή τη σκέψη απαντάμε.
Κι αν τελικά πάει;
Αν τελικά, έχεις πωλήσεις στο ηλεκτρονικό κατάστημα και μπορείς να στηρίξεις μέσω του eshop και το φυσικό κατάστημα, ποια θα ήταν η κατάλληλη επιλογή; Φθηνό eshop ή ολοκληρωμένο eshop με δυνατότητα επεκτασιμότητας που θα καλύπτει και τις μελλοντικές ανάγκες;
Αν κάποιες απορίες σας δεν απαντήθηκαν μέσα από το άρθρο μας μπορείτε να τις αναφέρετε στην ακόλουθη φόρμα επικοινωνίας και θα λάβετε την απάντησή μας το συντομότερο δυνατό.