fbpx

5 σημαντικά βήματα στην κατασκευή eshop

Η κατασκευή eshop είναι μία επένδυση με μεγάλη υπεραξία. Γι’ αυτό προσπαθήσαμε να συμπυκνώσουμε όλη την γνώση που χρειάζεστε σε 5 σημαντικά βήματα στην κατασκευή eshop.

Τα σημαντικότερα βήματα για την κατασκευη eshop που παραθέτουμε παρακάτω θα σας βοηθήσουν να κάνετε την κατάλληλη επιλογή της πλατφόρμας για το ηλεκτρονικό σας κατάστημα. Επίσης θα κατανοήσετε τη δομή που θα χρειαστεί να ακολουθήσετε στην κατασκευή ηλεκτρονικού καταστήματος, ώστε να οργανώσετε καλύτερα την πραγματοποίηση online πωλήσεων.

Απαντάμε στα συχνότερα ερωτήματα που έχουμε δεχθεί από πελάτες μας, αναλαμβάνοντας την κατασκευη eshop.

Βήμα 1: Επιχειρησιακός σχεδιασμός eshop

Η απόφαση για την κατασκευή eshop είναι μία επιλογή ζωτικής σημασίας για τις επιχειρήσεις. Η αναγκαιότητα λόγω covid εμφανίζει τη δημιουργία eshop ως μονόδρομο.

Το πρώτο βήμα κατασκευής eshop είναι να εξετάσετε πώς θέλετε να λειτουργούν οι ηλεκτρονικές σας πωλήσεις, την τιμολογιακή σας πολιτική και τους τρόπους πληρωμής, καθώς και την εκπτωτική πολιτική που θα θέλατε να ακολουθήσετε.  

Διασύνδεση eshop με ERP

Αν έχετε μηχανογραφημένη αποθήκη (σύστημα ERP) θα χρειαστεί τα δεδομένα της αποθήκης (διαθεσιμότητα – τιμές- χαρακτηριστικά προϊόντων)  να εμφανίζονται στο eshop. Αντίστοιχα οι πωλήσεις που γίνονται μέσα από το ηλεκτρονικό σας κατάστημα να ενημερώνουν αυτόματα την αποθήκη σας, ώστε να δεσμεύεται το προϊόν και να αφαιρείται από το stock.

Η διασύνδεση eshop με erp είναι μία απαραίτητη διαδικασία, που απαιτεί υψηλή τεχνογνωσία, αν δεν υπάρχει έτοιμο εργαλείο διασύνδεσης από την εταιρεία που έχει εγκαταστήσει το σύστημα μηχανογραφημένης αποθήκης.

Στην περίπτωση που δεν έχετε μηχανογραφημένη αποθήκη τότε θα χρειαστεί να ελέγχετε μόνοι σας την αποθήκη σας και να ενημερώνετε μόνο το eshop για τη διαθεσιμότητα των προϊόντων. Μικρές επιχειρήσεις με λίγους κωδικούς προϊόντων μπορούν να λειτουργήσουν καλά και χωρίς σύστημα erp.

Σε αυτό το στάδιο κατασκευής eshop θα καταγράψετε τις αρχικές τιμές των προϊόντων, τους τρόπους πληρωμής (διασύνδεση με τράπεζα, paypal, viva wallet, every pay, αντικαταβολή, απλή κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό κ.λ.π.), καθώς και τα κόστη αποστολής των προϊόντων σας.

dimiourgia eshop 1

Βήμα 2: Επιλογή πλατφόρμας για κατασκευη eshop

Η επιλογή της πλατφόρμας που θα κατασκευαστεί το eshop σας είναι κρίσιμο σημείο. Υπάρχουν οι κλειστές πλατφόρμες που μία εταιρεία έχει κατασκευάσει, αλλά αν θέλετε να κάνετε τεχνικές διαμορφώσεις και αναβαθμίσεις στο eshop σας θα πρέπει να απευθύνεστε πάντα στην ίδια εταιρεία.

Τεχνικές διαμορφώσεις eshop είναι: προσθήκη νέων εργαλείων προώθησης, νέες λειτουργίες του eshop, ανάπτυξη των εφαρμογών και στοιχείων αγορών, συστήματα CRM, εργαλεία marketing και ανάπτυξης πωλήσεων κ.λ.π.

Επίσης, σε περίπτωση που η εταιρεία κατασκευής custom eshop για απροσδόκητους λόγους σταματήσει τη λειτουργία της, κανείς άλλος τεχνικός δεν θα μπορεί να σας υποστηρίξει στο ηλεκτρονικό σας κατάστημα. Τότε αναγκαστικά θα πρέπει να δημιουργήσετε ένα νέο eshop, με το όποιο κόστος.

Οι ανοιχτού κώδικα πλατφόρμες για κατασκευη eshop σας προσφέρουν τη δυνατότητα κάθε τεχνικός που γνωρίζει από wordpress, woocommerce, opencart, zoomla, shopify, cs cart, prestashop να μπορεί να σας υποστηρίξει ανά πάσα στιγμή.

Κατασκευή eshop σε cms wordpress - woocommerce

Η πλατφόρμα ανοιχτού κώδικα (cms) με τα περισσότερα εργαλεία συνεχούς αναβάθμισης eshop για επιπλέον πωλήσεις είναι το woocommerce. Το ηλεκτρονικό σας κατάστημα είναι πάντα ενημερωμένο σε τεχνολογία αιχμής με ότι πιο σύγχρονο επιτάσσει το ηλεκτρονικό εμπόριο.

Είναι το wordpress - woocommerce κατάλληλο για eshop με χιλιάδες προϊόντα; Η απάντηση είναι πως ναι!

Το Tarox.co.uk είναι ένα eshop σε WooCommerce που πουλά ανταλλακτικά αυτοκινήτων με αριθμό προϊόντων που κυμαίνονται πάνω από 40.000+ είδη. Όπως υποδηλώνει ο σύνδεσμος προς τον ιστότοπο, αυτό το κατάστημα εδρεύει στη Μεγάλη Βρετανία, στο Ηνωμένο Βασίλειο και παραδίδει ανταλλακτικά αυτοκινήτων σε όλες σχεδόν τις διάσημες χώρες του κόσμου. Οι χρεώσεις αποστολής ποικίλλουν ανάλογα με τη χώρα και μπορείτε να το ελέγξετε στη σελίδα ολοκλήρωσης αγοράς όταν το κόστος αποστολής αλλάζει ανάλογα με τη χώρα.

H Microsoft, η Walt Disney, η Playstation, τα Marks and Spencer, η Mercedes Benz έχουν δημιουργήσει websites στην πλατφόρμα wordpress - woocommerce.

Παράλληλα το woocommerce είναι ένα εύκολο εργαλείο για την προσθήκη, διαχείριση και διαγραφή των προϊόντων από εσάς τους ίδιους. Στη Bluemind Digital Marketing Services κάθε πελάτης μας με την ολοκλήρωση του eshop λαμβάνει πρόσβαση στο ηλεκτρονικό κατάστημα και video, με τα βήματα που πρέπει να ακολoυθήσει ώστε να διαχειρίζεται άψογα το eshop.

Έτοιμο eshop

Η επιλογή ενός έτοιμου eshop είναι μία φαινομενικά καλή λύση. Μειονέκτημα των έτοιμων πακέτων eshop που προωθούνται στην αγορά είναι ότι οι προδιαγραφές και τα χαρακτηριστικά του eshop είναι σταθερά και συνήθως δεν μπορούν να καλύψουν εξειδικευμένες ανάγκες, που πιθανόν να έχετε στο μέλλον.

Άλλες φορές οι κατασκευαστές έτοιμων eshop ζητούν ενοίκιο, γεγονός που στην αρχή φαίνεται δελεαστικό αφού με 200 ευρώ έχετε ηλεκτρονικό κατάστημα, αλλά στη συνέχεια οι προσθήκες εργαλείων και λειτουργιών στοιχίζουν ακριβά.

Το συμφερότερο πακέτο της αγοράς έχει δημιουργηθεί από την ομάδα μας. Αν επιλέξετε για την κατασκευη eshop το έτοιμο πακέτο της Bluemind τότε κερδίζετε διπλά. Το έτοιμο πακέτο eshop που σας προσφέρουμε, έχει δημιουργηθεί με τη λογική των βασικών αλλά άρτιων λειτουργιών eshop για την είσοδό σας στο ecommerce αλλά και της δυνατότητας πλήρους επεκτασιμότητας του, στον χρόνο που εσείς θα το επιλέξετε.

Σημασία δεν έχει απλά να ανέβουν τα προϊόντα σας στο eshop, αλλά και να πουλάνε!

Βήμα 3: Τοποθέτηση προϊόντων στο ηλεκτρονικό κατάστημα

Η δομή του eshop είναι καθοριστικής σημασίας. Ο τρόπος που θα τοποθετηθούν τα προϊόντα σας πάνω στο ηλεκτρονικό σας κατάστημα μπορεί να είναι σημαντικός παράγοντας, που θα καθορίσει την επιτυχία σας στο ηλεκτρονικό εμπόριο ή όχι.

Οι περισσότερες επιχειρήσεις απλά ανεβάζουν τα προϊόντα τους, χωρίς να δίνουν σημασία στην εμπειρία του επισκέπτη. Έχουμε παρατηρήσει ότι eshop που στήνονται σε μία βραδιά δεν έχουν καμία στρατηγική εμφάνισης των προϊόντων. Είναι σαν να βάζετε όλα τα προϊόντα σας χύμα στην βιτρίνα του φυσικού καταστήματος σας. Όμως, όλοι γνωρίζουμε πόσο σημαντικό ρόλο παίζει η βιτρίνα στην προσέλκυση πελατών.

Όταν ο επισκέπτης της σελίδας σας είναι μέσα σε ένα προϊόν (σελίδα παρουσίασης προϊόντος) θα πρέπει να του δίνουμε τη δυνατότητα να βλέπει το προϊόν και σε άλλα χρώματα, αν το διαθέτουμε ή και σε ποια μεγέθη, αλλά και συνδυασμούς με άλλα προϊόντα μας. Σημασία δεν έχει απλά να ανέβουν τα προϊόντα σας στο eshop, αλλά και να πουλάνε!

Μάθετε περισσότερα για την προσθήκη των προϊόντων στο eshop και τη διασύνδεση της αποθήκης με το ηλεκτρονικό κατάστημα σε αυτό το άρθρο μας.

Βήμα 4: Καλάθι αγορών και extra χρεώσεις

Το καλάθι των αγορών σας στο eshop θα πρέπει να διευκολύνει τον χρήστη, αλλά και να του δίνει την πραγματική εικόνα του κόστους αγοράς των προϊόντων σας.

Σας προτείνουμε οι τιμές να εμφανίζουν ξεχωριστά τις επιπλέον χρώσεις σε περίπτωση αντικαταβολής και τα κόστη αποστολής, αναγνωρίζοντας αυτόματα το γεωγραφικό σημείο αποστολής των προϊόντων, ώστε η τελική τιμή (σύνολο) να διαμορφώνεται αντίστοιχα.

dimiourgia eshop bluemind

Βήμα 5: Διασυνδέσεις eshop για προβολή προϊόντων

Οι διασυνδέσεις του eshop με τις πλατφόρμες προώθησης είναι κέρδος σε χρόνο και χρήμα. Αν για παράδειγμα διασυνδέσετε το eshop με την πλατφόρμα Facebook θα έχετε τη δυνατότητα να έχετε στοχευμένες διαφημίσεις σε ενδιαφερόμενους που θέλουν προϊόντα αντίστοιχα με τα δικά σας.

Η διασύνδεση με το Google Shopping Ads επίσης, μπορεί να σας βοηθήσει να προβάλετε τα προϊόντα σας όταν κάποιος χρήστης της μηχανής αναζήτησης αναζητά προϊόντα σαν αυτά που διαθέτετε.

Ο αυτοματισμός εγκαταλειμένου καλαθιού και η υπενθύμιση για ολοκλήρωση της παραγγελίας στον πελάτη σας μέσω email ή μέσω μηνύματος στο Viber είναι απόλυτα συμφέρουσα για τις πωλήσεις σας.

kataskevi eshopme woocommerce

Κατασκευη eshop WooCommerce στη Bluemind

Στη Bluemind Digital Marketing Services επιλέγουμε κατασκευη eshop με WooCommerce. Βέβαια, ανάλογα το μέγεθος και τις απαιτήσεις του ηλεκτρονικού καταστήματος σε κάποιες περιπτώσεις μπορεί να προτείνουμε το opencart ή το magento.

To WooCommerce είναι η επέκταση (extension) ηλεκτρονικού εμπορίου του WordPress, του πιο δημοφιλούς συστήματος διαχείρισης περιεχομένου (CMS), πάνω στο οποίο στηρίζονται οι περισσότερες ιστοσελίδες ανά τον κόσμο, ακόμα και κολοσσών όπως η Nike!

Kατασκευη eshop με woocommerce:
  • Επιτρέπει την εισαγωγή απεριόριστων προϊόντων, κατηγοριών και προϊοντικών ιδιοτήτων.
  • Δουλεύει σε όλες τις συσκευές pc, tablet, κινητά.
  • Συνοδεύεται από μια μεγάλη γκάμα επιλογών για παραμετροποίηση, που είναι εύκολες στη χρήση.
  • Μπορείτε να έχετε άμεσα τον έλεγχο στα προίόντα σας.
  • Είναι εξαιρετικά εύκολο στη χρήση του, ακόμα και αν δεν έχετε τεχνικές γνώσεις.
  • Φιλικό και εύκολο στη διαχείριση προϊόντων.
  • Συνοδεύεται από λειτουργίες αξιολόγησης και βαθμολόγησης, που σημαίνει πως επιτρέπει να δώσετε στους πελάτες σας την ελευθερία να αξιολογούν και να βαθμολογούν τα προϊόντα σας.
  • Απεριόριστες επεκτάσεις λειτουργίας με τη χρήση κώδικα ή και την επιλογή των κατάλληλων έτοιμων εργαλείων.
  • Διασυνδεσιμότητα με πλατφόρμες προώθησης για ακόμα περισσότερες πωλήσεις.

Ενδιαφέρεστε για την κατασκευή premium eshop wordpress - woocommerce από έμπειρους woocommerce experts με τεχνογνωσία στο e-commerce και με πλήρη τεχνική υποστήριξη;

Μιλήστε μαζί μας στο +30 210 8662975

sindesi eshop me erp 1

Ενημερωθείτε για τη διασύνδεση του eshop με το σύστημα παρακολούθησης της αποθήκης σας

Διαβάστε επίσης:

Βρείτε μας και στο Facebook!

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram